21 ani
Feminin
Chișinău
12 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Sunt o tânără pasionată de domeniul managementului și administrării afacerilor. Experiența de practică la Cancelaria de Stat și Microinvest m-a ajutat să înțeleg importanța responsabilității și a lucrului în echipă. Îmi doresc să evoluez într-un mediu unde pot contribui la dezvoltarea organizației.
TOP Competențe
Experiența profesională
August 2025 - Prezent
4 luni
Specialist servicii clienți
FinComBank - Banca de Finante si Comert SA
Chișinău
Asigurarea deservirii calitative a clienților – oferă informații, consultanță și soluții
potrivite nevoilor fiecărui client.
Promovarea produselor și serviciilor bancare – explică avantajele conturilor,
cardurilor, creditelor, depozitelor etc.
Deschiderea și gestionarea conturilor – efectuează operațiuni de deschidere a
conturilor curente, cardurilor și depozitelor.
Procesarea tranzacțiilor bancare – depuneri, retrageri, plăți, transferuri, schimb
valutar.
Identificarea și verificarea clienților – respectă procedurile interne și cerințele de
conformitate.
Rezolvarea solicitărilor și reclamațiilor – oferă asistență promptă și soluționează
problemele apărute.
Suport pentru produsele digitale – ajută clienții să folosească aplicațiile mobile,
Internet Banking-ul, etc.
Respectarea normelor interne și a legislației bancare – inclusiv în domeniile AML și
protecția datelor.
Martie 2025 - Mai 2025
3 luni
Practicantă – Analiză financiară și suport operațional
O.C.N. Microinvest S.R.L
Chișinău
• Participare în activitatea call center și în comunicarea cu clienții
• Analiza proceselor interne ale întreprinderii
• Aplicarea principiilor STEAM în contexte economice
• Colectarea și analiza datelor pentru rapoarte financiare
Septembrie 2023 - Decembrie 2024
1 an 3 luni
Casier
Supermarket Nr.1 str. Pușkin 32
Chișinău
Martie 2023 - Mai 2023
3 luni
Stagiar( practica universitara)
Cancelaria de Stat a Republicii Moldova
Chișinău
• Participare la activități administrative și organizatorice
• Asistență în procesarea și arhivarea documentelor oficiale
• Observarea procedurilor interne și comunicare instituțională
• Implicare în sarcini legate de buna funcționare a departamentului
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Comunicare
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2025
ASEM
Facultatea: Business și administrarea afacerilor
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
În ture
Permis de conducere
Categoria: B
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".