Офис менеджер / 217 вакансий
...еписки; Знание ПК и офисной техники; Презентабельная внешность; Опыт работы - приветствуется; Быстрая обучаемость, энергичность, исполнительность; Дисциплинированность, аккуратность, коммуникабельность. Должностные обязанности: Об...
Актуализировано: 20 минут назад

...ирование клиентов в офисе и оформление заказов; Работа с дебиторской задолженностью; Выполнение плана продаж. НАШИ ТРЕБОВАНИЯ: Образование – среднее/высшее; Знание ПК – уверенный пользователь; Опыт успешных продаж - желательно; Ко...
...тной платы Работа в офисе на полный рабочий день Пн.-Пт. с 9.00 до 18.00; Официальное трудоустройство и социальный пакет согласно законодательству РМ; Работа в молодом и дружном коллективе. Если Вы энергичный человек, способный ра...
Актуализировано: 40 минут назад

Compania: VALENT – lider în producerea și instalarea ferestrelor și ușilor în Europa Locația: Chișinău Program: Full-time Responsabilități: Organizarea și optimizarea calendarului zilnic/săptămânal/lunar al Directorului. Gestionar...
... UP! Moldova в роли офис менеджера В этой роли ты будешь заниматься: Офисными операциями и эффективностью – Управление повседневной деятельностью офиса, оптимизация процессов и обеспечение бесперебойной административной работы. Уп...
Responsabilităţi: Recepţionarea şi redirectionarea apelurilor telefonice; Gestionarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei primite/emise; Intocmirea si redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţi...
About Baker Tilly Baker Tilly South East Europe is a leading firm of auditors, accountants, tax consultants and business advisors, operating in Cyprus, Bulgaria, Romania, Moldova and Greece. Country offices are independent member ...
Cerințe: Responsabilitate, seriozitate. Oferim: Program de lucru Luni-Vineri, 08.00 - 17.00; Condiții bune de lucru; Salariu atractiv; Angajare oficială; Pachet social. Persoană de contact - 060 977 724
Responabilitati: Analiza ofertelor; Evidența stocurilor și suplinirea lor; Organizarea procesului de achizitie; Monitorizarea livrărilor mărfurilor comandate; Evidența facturilor, actelor de primire/predare a mărfurilor. Cerințe: ...
Descrierea postului: îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; preluarea și direcționarea apelurilor telefonice; perfectarea, redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice a companiei; asi...
Cerințe față de candidat: Studii superioare; Sociabilitate, responsabilitate, aspect fizic prezentabil, cunoașterea și respectarea regulilor de etichetă în afaceri; Experiență de cel puțin 1 an; Cunoașterea limbilor română și rusă...
Responsibilities: SocialMedia (FaceBook, Instagram, LinkedIn, TikTok) Supplying the office with stationery and other necessary supplies Preparing and editing documents in requested situations Providing support to company employees...
Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără și prietenoasă în cadrul unei companii orientată spre piața internațională? Vezi care sunt responsabilitățile și cerințele principale: Responsabilități: Consultarea clienților finali și a d...
Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără și prietenoasă în cadrul unei companii orientată spre piața internațională? Vezi care sunt responsabilitățile și cerințele principale: Responsabilități: Consultarea clienților finali și a d...
Grupul de companii FELICIAsusține cu încredere generații sănătoase! Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine! Responsabilitățile tale vor include: ...
Cerinţele postului: a) Studii: superioare, de preferat în domeniul economic și/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea limbii romana și rusa. Limba engleza constituie avantaj. b) Aptitudini şi ab...
REQUIREMENTS: Knowledge of office administrator responsibilities, systems and procedures English - Intermediate or Upper Intermediate level (both writing and speaking) Excellent time management skills and ability to multitask and ...
Despre companie De peste 10 ani, VIRPOMED SERVICE SRL aduce în Republica Moldova tehnologii și soluții medicale moderne, colaborând cu producători de renume internațional. Suntem dedicați excelenței și inovației în domeniul echipa...
Compania își extinde echipa și este în căutarea unui Manager oficiu dedicat și organizat, Cerințe: abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă, bune cunoștințe de operar...
Punct de lucru: Chisinau, str. Calea Orheiului 119 Cerinte fata de angajat: Cunoastere limba italiana sau engleza Internet Explorer, MS Office Tel. de contact: 069144979
Compania de construcții este în căutare Specialistului în imobiliare. Te provocăm să câștigi atât cât dorești tu! Atribuțiile tale sunt: Promovarea imaginii companiei pentru potențialii clienți; Intermedierea tranzacțiilor imobili...