Manageri / 12604 CV-uri

УЧ
Astăzi
Chișinău
Место проживания: г. Тирасполь.​ Цель: Должность директора ресторана. Обладаю обширным опытом в управлении общественным питанием, организации производства и контроле качества. Стремлюсь к эффективному управлению рестораном, увеличению прибыли и повышению качества обслуживания, используя свои знания ...
АБ
Ieri
MN
Ieri
Chișinău
Chișinău EDUCAȚIE: Universitatea de Vest din Timișoara: - 2020 – 2023 | Licență: Comunicare și relații publice. - 2023 – 2025 | Master: Massmedia și relații publice. EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ AUGUST 2023 – PREZENT | WEBUZZ GLOBAL, TIMIȘOARA SOCIAL MEDIA MANAGER - Dezvoltarea și implementarea ...
Ieri
Chișinău
Competențe - Inspirarea și motivarea echipei pentru a atinge obiectivele - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de creștere a vânzărilor - Delegarea eficientă a sarcinilor și gestionarea conflictelor - Crearea și implementarea strategiilor de vânzări pe termen scurt și lung - Construirea ...
Администратор Ieri
Chișinău
22 ani
1 000 EUR
Experiența totala: 3 ani și 2 luni
Ultimul loc de muncă: 4 luni februarie 2025 → iulie 2025, Бариста la Bonjour Cafe
MC
Ieri
Chișinău
22 ani
25 000 MDL
Менеджер Ieri
Tiraspol
26 ani
11 000 MDL
Experiența totala: 6 ani și 8 luni
Ultimul loc de muncă: 2 luni mai 2025 → iulie 2025, Начальник отдела продаж la Ауреола
DS
Ieri
Chișinău
43 ani
25 000 MDL
Experiența totala: 18 ani și 7 luni
Ultimul loc de muncă: 2 ani 5 luni mai 2023 → prezent, Comercial Director CCO la Activitate Comercială
ЕП
20 septembrie 2025
Recepționist, Administrator, Manager de vinzari 20 septembrie 2025
Chișinău
30 ani
13 000 MDL
Experiența totala: 2 ani și 7 luni
Ultimul loc de muncă: 1 an 11 luni septembrie 2020 → august 2022, Vinzator,consultant la Vinzator
EV
20 septembrie 2025
Bălți
Experiența totala: 21 ani și 4 luni
Ultimul loc de muncă: 19 ani 6 luni februarie 2006 → mai 2025, Заведующий складом, Менеджер по логистике, учёту, работе с клиентами la Crafti Business
OB
20 septembrie 2025
Office Manager
Fișier CV
Chișinău
DATE PERSONALE - Lucru cu softuri: 1C Contabilitate, Excel, Word, Adobe Premiere Pro - Organizarea activităților administrative și gestionarea documentației - Responsabilitate și performanță ridicată - Abilități excelente de comunicare - Rezistența la stres și capacitatea de a lucra sub presiune - ...
Asistent virtual | Data Entry | Administrare online 19 septembrie 2025
Chișinău
27 ani
Experiența totala: 8 ani
Ultimul loc de muncă: 2 ani 4 luni mai 2023 → septembrie 2025, Specialistă principală în comunicare la Universitatea Tehnică a Moldovei
СС
19 septembrie 2025
Rîbnița
33 ani
12 000 MDL
Experiența totala: 5 ani și 8 luni
Ultimul loc de muncă: 4 ani 7 luni august 2016 → martie 2021, Кассир,продавец-консультант la Канцкораллы
ДЛ
19 septembrie 2025
Ceadîr-Lunga
28 ani
12 000 MDL
Experiența totala: 7 ani
Ultimul loc de muncă: 7 ani 1 luna septembrie 2018 → prezent, Координатор проекта la AO “Viața fără limită”
19 septembrie 2025
Manager
Fișier CV
Chișinău
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ 11/07/2020 – ÎN CURS Tudora, Moldova Membru al echipei de management al pensiunii ,,La Tudora” DOR&DOR - Stabilirea obiectivelor de lungă, medie și scurtă durată. - Planificarea procesului de lucru cu scopul atingerili obiectivelor. - Recepționarea apelurilor, mesajelor ...
EL
19 septembrie 2025
Chișinău
52 ani
Experiența totala: 26 ani și 8 luni
Ultimul loc de muncă: 2 ani 10 luni decembrie 2022 → prezent, Начальник административного управления la TRACOM SA
MC
19 septembrie 2025
Manager
Fișier CV
Chișinău
Studii: - 1994 – Gimnaziul s. Frumoasa. - 1998-2004 – Liceul Teoretic nr. 39, orașul Chișinău. - 2005 - Academia pentru Democratie Participativă. (Școala Tinarului Lider Politic) ADEPT - 2004 – 2009 Universitatea de Stat din Republica Moldova, Facultatea Administrare Publica, Specialitatea Administratie ...
ЮН
19 septembrie 2025
Comrat
37 ani
15 000 MDL
Experiența totala: 11 ani și 5 luni
Ultimul loc de muncă: 11 ani 7 luni aprilie 2014 → prezent, Администратор la Petrom-Moldova SRL
УУ
19 septembrie 2025
Chișinău
Навыки и компетенции - Разработка и управление - Экспертное знание - Проведение мероприятий - Работа с поставщиками и управление запасами - Коммуникативные навыки и опыт общения с гостями - Знание стандартов сервиса и техники обслуживания - Обучение персонала, тренинги - Анализ продаж и стратегий ...