Fișier CV
EC
Lucrător

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Profil profesional

Sunt o persoană responsabilă, pozitivă, cu abilităţi excelente de comunicare şi organizare. Mă caracterizează seriozitatea, deschiderea spre învățare şi capacitatea de a mă adapta rapid la noi domenii de activitate. Am o atitudine profesionistă, sunt motivată şi orientată spre rezultate, cu o dorinţă constantă de dezvoltare personală şi profesională.

Experiență profesională

  • Vânzător consultant - Aridon (2018-2020)

    • Consilierea clienților în alegerea produselor.
    • Gestionarea stocurilor și menținerea unei imagini pozitive a magazinului.
  • Recruiter Manager – lucru legal peste hotare (2020)

    • Coordonarea proceselor de recrutare.
    • Comunicarea cu candidații și partenerii externi.
  • Vânzător consultant & Administrator - Damianilux (2020-2022)

    • Comercializarea produselor din aur şi consilierea profesională a clienţilor.
    • Gestionarea activității zilnice a magazinului și a echipei.
    • Răspuns prompt și amabil la întrebările și solicitările clienţilor.
    • Asigurarea unui mediu de lucru eficient și orientat spre satisfacția clientului.
    • Activitate suplimentară în cadrul lombardului – gestionarea produselor şi a mesajelor online.
  • Meşter în epilare cu laser – Lalalaser (2022-2025)

    • Realizarea procedurilor de epilare cu laser.
    • Crearea de conţinut video pentru platformele TikTok şi Instagram.
    • Oferirea de consiliere personalizată clienților şi menţinerea unei atmosfere plăcute.
  • Camerieră(ospătăriță)-Hotel Smeraldo Di Sora Delio (Mai 2025-Septembrie 2025)

Educaţie

  • Facultatea de Drept – Licenţă, Universitatea Liberă Internațională din Republica Moldova (ULIM)
    • Durata studiilor: 5 ani

Competențe și abilități

  • Responsabilitate și spirit organizatoric
  • Comunicare eficientă și empatie faţă de clienţi
  • Capacitate rapidă de învățare și adaptare
  • Abilități tehnice: MS Office (Word, Excel, Access), PowerPoint
  • Cunoştinţe în crearea de conținut digital
  • Abilități de coordonare şi supervizare a echipei
  • Deschidere către noi domenii și provocări profesionale

Limbi străine

  • Română limbă maternă
  • Rusă – fluent
  • Italiană – nivel începător

Language levels:

  • Română (5/5)
  • Rusă (4/5)
  • Italiană (2/5)

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".