Cerințe față de candidat:
- Studii (de specialitate - contabilitate) superioare;
- Cunoașterea PC-lui, în special programa 1C, Pachet MS Office;
- Cunoaștere obligatorie a limbii de stat;
- Rigurozitate și atenție la detalii;
- Aspect prezentabil și capacitatea de comunicare eficientă;
- Experiență de lucru în domeniul aferent este un avantaj.
Responsabilități:
- Evidența documentelor contabile primare;
- Evidența stocului de marfă;
- Verificarea facturilor fiscale în termenul stabilit;
- Lucru cu actele de verificare;
- Pregătirea rapoartelor lunare interne;
- Expedierea ofertelor comerciale;
- Formarea contractelor;
- Deservirea clienților la nivel înalt.
Calități:
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp, precizie, punctualitate, capacitate de analiza și control, creativitate, persoană comunicabilă, amabilă, energică, ambițioasă, responsabilă, dornică de a învăța.
Condiții de lucru:
- lucrul în oficiu modern,
- program de lucru full time;
- angajare oficială;
- pachet social;
- creștere pofesională;
- transport gratuit.
Angajarea se face in baza de interviu, dupa analiza CV-ului (Obligatoriu+Foto).
Adresa de email pentru expedierea CV-ului: kimbo.moldova@gmail.com.