Responsabilitati:
- oferirea informatiilor cu privire la serviciile prestate
- consultarea pacientilor la telefon
- primirea si redirectionarea apelurilor
- respectarea standartelor institutiei
Cerinte:
- Studii medii
- Stagiu de munca minim 1 an
- Cunoasterea limbilor romana si rusa, limba engleza va constitui un avantaj
- Capacitatea de a lucra cu un volum mare de informatii
- Abilitati de lucru la calculator (Microsoft Office)
- Personalitate flexibila, energica, dorinta de a invata lucruri noi
Oferta companiei:
- Salariu competitiv;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala;
- Experienta unica de colaborare intr-o echipa dinamica de profesionisti;
- Conditii de lucru confortabile si loc de munca echipat la un nivel inalt;
- Acordarea tichetelor de masa;
- Alte beneficii.
Daca va regasiti in descrierea de mai sus puteti inainta CV (obligator insotit de o poza si cu indicarea postului dorit) si expedia la adresele de e-mail: hr@synevo.md.
Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.