Responsabilitati:
- Punerea în aplicare a strategiei de revizie și control;
- Verificarea normelor de pierderi și efectuarea analizei stocurilor de producție;
- Verificarea rezultatelor lunare în urma inventarierelor efectuate și fluxului de documente privind inventarierea;
- Coordonarea aspectului cantitativ și poziționare, cu responsabilii din cadrul Departamentului de producere întru crearea unei baze de date adecvate;
- Verificarea respectării prevederilor legale și a procedurilor de lucru privind gestionarea mărfurilor și evidența acestora;
- Efectuarea inventarierilor periodice a mărfurilor în conformitate cu dispozițiile legale și procedurile de inventariere adoptate de către Companie.
Cerințe:
- Studii superioare de profil economic, financiar (prezintă un avantaj);
- Cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de finanţe şi contabilitate;
- Experiență minim 1 an în domeniu;
- Responsabilitate, punctualitate, seriozitate.
Oferim:
- pachet salarial și social motivant;
- mediu de lucru dinamic;
- prînz gratuit.
Regim: 8 ore/zi - 5 zile/saptamina
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de e-mail: cristina.marjinean@carmez.md.