Cerințe:
- Studii medii/superioare;
- Experență de muncă într-un post similar;
- Abilităţi de comunicare bine dezvoltate;
- Adaptabilitate, seriozitate, atitudine pozitivă;
- Capacități de organizare și de analiză;
Responsabilități:
- Monitorizare Sistemului de navigare GPS;
- Emiterea foilor de parcurs;
- Organizarea activități logistice a companiei;
- Rezolvarea problemelor operative de logistică (comenzi, distribuție);
- Distribuirea zilnică a comenzilor între șoferi;
- Formarea grupajelor/marfei generale cu regim de temperatura controlata si fara (cautarea, plan de aranjament, verificarea actelor insotitoare, coordonarea prin comunicarea intre clientii si subdiviziuniile companiei);
- Pregătirea rutelor optime de transportare, controlul tuturor etapelor de transport;
- Procesarea comenzilor de marfă conform standardelor interne;
- Programarea și transportarea mărfurilor/ produselor către clienții companiei;
- Optimizarea procesului de transport al mărfii și asigurarea eficientă a executării comenzilor;
- Realizează și alte sarcini la cererea superiorului.
Compania oferă:
- Angajare oficială
- Salariu la timp
- Pachet social complet
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul cu anexarea pozei la e-mail: hr@volta.md.
Vă rugăm să indicați postul pentru care optați.
Vă dorim o carieră de Succes!