GD
5 ноября 2020
Șef Call Center

age 29 лет

Мужчина

address Chișinău

9 000 MDL

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Обо мне

Owner / blogger la liberumhominisorg.wordpress.com – blog informativ

Capacitatea de a lucra sub presiune, pe care am dobândit-o în procesul de
lucru (diferite situații de avarii, electrocutări în rândul populației, puțini
operatori în rețea în raport cu sute de clienți în așteptare, ca operator în oficiul telefonic al Gas Natural Fenosa.

Proactivitatea – această competență personală am dobândit-o la fel în acest
oficiu, efectuând diferite lucruri în folosul companiei din propria inițiativă, implementarea unor noi metode de comunicare și deservire a clienților, crearea
unor formulare ce includ diferite tipuri de întrebări pentru ușurarea și reducerea timpului de deservire a clienților ce se deservesc prin intermediul sondajelor, pregătirea contractelor pentru scanare, introducerea lor în baza de date și
respectiv arhivarea lor.

Adaptibilitate și flexibilitate – această competență personală am
dobândit-o în procesul de lucru în OT24h al Gas Natural Fenosa la fel
în diferite situații excepționale, specifice lucrului dat (avarii pe liniile de
tensiune joasă, medie, înaltă, lucrări planificate ce nu se finisau în termen,
respectiv era necesar de operat cu alte metode de lucru pentru clarificarea
întrebărilor parvenite din partea clienților, etc.); Deseori am fost ales în
funcție de responsabil pe oficiu în momentul când administrația oficiului
nu era după grafic.

Și nu în ultimul rând responsabilitatea, e competența personală ce am
dobândit-o în timpul când eram student la Colegiul Politehnic.

Больше

Опыт работы

Июнь 2019 - Настоящее время
6 лет 6 месяцев

Specialist în domeniul calității niv. calif. 1

Î.M. "Moldcell" S.A.

Кишинев

- Analiza și soluționarea adresărilor / plângerilor din partea clienților;
- Analiza și procesarea cererilor de portare;
- Analiza feedback-urilor / reclamațiilor ce țin de retenție;
- Evaluarea performanței agenților;
- Analiza clienților cu un grad sporit de churn și raportare;
- Elaborarea și efectuarea training-urilor de specialitate;
- Procesarea și examinarea cererilor, reclamațiilor și sugestiilor generale;
- Analiza feedback-urilor din platforma NPS;
- Identificarea ideilor inovatoare și simplificarea proceselor

Октябрь 2018 - Июнь 2019
9 месяцев

Customer Support Representative

''HR-Consulting'' SRL

Кишинев

Oferirea serviciilor de cea mai înaltă calitate clienților / potențialilor
clienți ai Î.M. Moldcell S.A. prin acordarea asistenței de
specialitate, soluționarea sesizărilor, reclamațiilor și cererilor
clienților. Realizarea imaginii companiei prin
interacțiunea telefonică.

Февраль 2016 - Сентябрь 2018
2 года 8 месяцев

Operator introducere, validare și prelucrare date

GPG Consulting

Кишинев

Recepționarea apelurilor de la clienți; înregistrarea cerințelor avariate;
completarea bazei de date; primirea, examinarea și soluționarea
întrebărilor parvenite din partea clientului, efectuarea sondajelor de
opinie, aprobarea contractelor în baza de date, înregistrarea scrisorilor
în baza de date primite prin intermediul poștei electronice ale companiei,
scanarea și arhivarea contractelor, deservirea chat-ului, etc.

Языки

Румынский Свободно владею

Русский Свободно владею

Английский Средний

Образование: Среднее-специальное

Год окончания: 2016

Centrul de Excelență în Energetică și Electronică

Специальность: Electromecanica

Пожелания к работе

График работы

Full-time

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".