Файл CV
EC
Lucrător

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Profil profesional

Sunt o persoană responsabilă, pozitivă, cu abilităţi excelente de comunicare şi organizare. Mă caracterizează seriozitatea, deschiderea spre învățare şi capacitatea de a mă adapta rapid la noi domenii de activitate. Am o atitudine profesionistă, sunt motivată şi orientată spre rezultate, cu o dorinţă constantă de dezvoltare personală şi profesională.

Experiență profesională

  • Vânzător consultant - Aridon (2018-2020)

    • Consilierea clienților în alegerea produselor.
    • Gestionarea stocurilor și menținerea unei imagini pozitive a magazinului.
  • Recruiter Manager – lucru legal peste hotare (2020)

    • Coordonarea proceselor de recrutare.
    • Comunicarea cu candidații și partenerii externi.
  • Vânzător consultant & Administrator - Damianilux (2020-2022)

    • Comercializarea produselor din aur şi consilierea profesională a clienţilor.
    • Gestionarea activității zilnice a magazinului și a echipei.
    • Răspuns prompt și amabil la întrebările și solicitările clienţilor.
    • Asigurarea unui mediu de lucru eficient și orientat spre satisfacția clientului.
    • Activitate suplimentară în cadrul lombardului – gestionarea produselor şi a mesajelor online.
  • Meşter în epilare cu laser – Lalalaser (2022-2025)

    • Realizarea procedurilor de epilare cu laser.
    • Crearea de conţinut video pentru platformele TikTok şi Instagram.
    • Oferirea de consiliere personalizată clienților şi menţinerea unei atmosfere plăcute.
  • Camerieră(ospătăriță)-Hotel Smeraldo Di Sora Delio (Mai 2025-Septembrie 2025)

Educaţie

  • Facultatea de Drept – Licenţă, Universitatea Liberă Internațională din Republica Moldova (ULIM)
    • Durata studiilor: 5 ani

Competențe și abilități

  • Responsabilitate și spirit organizatoric
  • Comunicare eficientă și empatie faţă de clienţi
  • Capacitate rapidă de învățare și adaptare
  • Abilități tehnice: MS Office (Word, Excel, Access), PowerPoint
  • Cunoştinţe în crearea de conținut digital
  • Abilități de coordonare şi supervizare a echipei
  • Deschidere către noi domenii și provocări profesionale

Limbi străine

  • Română limbă maternă
  • Rusă – fluent
  • Italiană – nivel începător

Language levels:

  • Română (5/5)
  • Rusă (4/5)
  • Italiană (2/5)

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".