Мужчина
Кишинев
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Загруженный файл CV
Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.
Educaţie
- MERCEOLOGIE
- CNC AI ASEM, Chisinau
- Contabilitate şi Audit
- Academia de studii Economice, Chişinău
Experienţă profesională
Manger in Comerţ
- Coordonarea și organizarea activităților zilnice ale magazinului;
- Gestionarea stocurilor, aprovizionarea și relația cu furnizorii;
- Monitorizarea vânzărilor şi întocmirea rapoartelor periodice;
- Coordonarea şi motivarea echipei de vânzări;
- Asigurarea respectării procedurilor interne şi a standardelor de calitate;
- Întocmirea documentelor administrative şi comerciale;
- Relația cu clienţii şi rezolvarea eventualelor situații apărute;
- Contribuția la creşterea vânzărilor şi îmbunătățirea experienței clienților.
Asistent manager
- Asigurarea suportului administrativ pentru conducerea firmei;
- Organizarea și arhivarea documentelor interne şi externe;
- Preluarea, înregistrarea și distribuirea corespondenței și a apelurilor telefonice;
- Programarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor și deplasărilor;
- Redactarea, completarea și verificarea documentelor administrative şi comerciale;
- Menţinerea legăturii cu partenerii, furnizorii şi clienții;
- Urmărirea termenelor-limită și asigurarea bunei desfăşurări a activităţilor zilnice;
- Suport în gestionarea stocurilor, comenzilor şi facturilor, după necesități.
Operator introducere, validare şi prelucrare date
- Introducerea, verificarea şi actualizarea datelor în sistemele informatice;
- Verificarea corectitudinii documentelor și a informațiilor primite;
- Gestionarea bazelor de date şi corectarea erorilor identificate;
- Arhivarea electronică şi fizică a documentelor;
- Respectarea termenelor-limită și a procedurilor interne;
- Colaborarea cu alte departamente pentru transmiterea și validarea informaţiilor;
Merceolog
- Coordonarea proceselor de aprovizionare și recepție a mărfurilor;
- Verificarea cantitativă și calitativă a produselor la intrarea în gestiune;
- Întocmirea şi actualizarea documentelor de gestiune (note de recepție, avize, facturi);
- Monitorizarea stocurilor și gestionarea corectă a acestora în sistem;
- Menţinerea legăturii cu furnizorii şi departamentele interne;
- Asigurarea respectării normelor de depozitare şi a termenelor de valabilitate;
Competenţe
- Asistență managerială
- Planificare strategică
- Analiză de piaţă
- Negociere
- Lucru în echipă
- Orientare către client
Limbi străine
- Romana
- Rusa
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".