Файл CV
БА
Administrator de recepție

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

PROFILE

EDUCATION Dobândirea de noi abilități și acumularea de experiență profesională într-un domeniu nou, contribuind activ la succesul echipei și dezvoltarea personală. Dețin abilități practice în domeniul vânzărilor și consultațiilor, precum comunicarea eficientă cu clienții, identificarea nevoilor acestora, oferirea de recomandări personalizate și argumentarea convingătoare a produselor. Cunosc tehnici de vânzare, gestionarea obiecțiilor și utilizarea caselor de marcat sau a sistemelor POS. Lucrez organizat, sunt atentă la detalii și mă adaptez ușor cerințelor clienților.

WORK EXPERIENCE

2023- prezent UNIVERSITATE DE MEDICINĂ ȘI FARMACIE NICOLAE TESTIMIȚANU

SKILLS

  • Abilități eficiente de comunicare
  • Capacitate de a lucra în echipă

Centrul Comercial SOYUZ Vânzator-consultant/ casier aprilie 2024- septembrie 2024

  • Consilierea clienților și oferirea de recomandări personalizate

  • Prezentarea și promovarea produselor din magazin

  • Operarea casei de marcat (plăți cash și card)

  • Gestionarea retururilor și a schimburilor de produse

  • Organizarea vitrinelor și a spațiului de vânzare

  • Participarea la inventarierea periodică a stocului

  • Menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat

  • Adaptabilitate

  • Simț al responsabilității

  • Gândire critică

  • Gestionarea stresului

  • Organizare și planificare

LANGUAGES

  • Rusă (fluent)
  • Română (B2)
  • Engleză (B2)

Hotel Royal Park Recepționistă Iunie 2023- februarie 2024

  • Întâmpinarea oaspeților și gestionarea proceselor de check-in/checkout
  • Răspunsul la apeluri telefonice și e-mailuri
  • Administrarea rezervărilor și soluționarea cererilor clienților
  • Coordonarea rezervărilor și înregistrarea oaspeților
  • Colaborarea cu celelalte departamente pentru rezolvarea oricăror probleme
  • Utilizarea platformelor online pentru gestionarea rezervărilor hoteliere
  • Emiterea și gestionarea facturilor/invoicelor pentru clienți
  • Instruirea și sprijinirea noilor angajați în procesul de integrare și desfășurare a activităților zilnice

Hotel Royal Park (piscină) Iunie- august 2022 Casier

  • Procesarea și înregistrarea plăților pentru accesul la piscină.
  • Gestionarea corectă a tranzacțiilor în numerar și cu cardul.
  • Furnizarea de informații vizitatorilor despre serviciile și tarifele disponibile.
  • Colaborarea cu personalul administrativ pentru asigurarea bunei funcționări a piscinei.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".