Файл CV
VC
Manager

Gender Женщина

address Бельцы

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

SRL”ROLLING INTERNATIONAL” – CHIȘINĂU, MOLDOVA
CASIER – 01/09/2018 – 31/12/2018

  • Recepționarea sau eliberarea numerarului.
  • Numărarea banilor încasați.
  • Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru.
  • Rezervarea necesarul monetar pentru următoarea zi de muncă cu bancnote de diferite valori nominale.
  • Predarea banilor încasatorului.
  • Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare.

"EASY CREDIT" SRL – CHIȘINĂU, MOLDOVA
EXPERT ÎN CREDITARE – 01/02/2019 – 16/05/2019

  • Perfectarea documentelor de restituirea a bunurilor, plăţi fără numerar, credit
  • Promovarea produselor de creditare si atragerea clienților
  • Analiza cererilor de împrumut
  • Comunicarea cu clienti pasivi si activi
  • Executarea operațiunilor de creditare,evaluarea si semnarea contractelor

LICEUL TEORETIC ”N.V.GOGOL” – MUN.BĂLȚI, MOLDOVA
PROFESOARĂ DE FIZICĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÎNT LICEAL – 03/02/2020 – 31/05/2020

  • Analiza planului de învățămînt și întocmirea proiectului didactic în cadrul orelor.
  • Stabilirea obiectivelor, metodelor și procedeelor pentru predarea-evaluarea conținutului temelor.
  • Adaptarea informației la posibilitățile de învățare și nivelul de pregătire a elevilor.
  • Organizarea procesului de transmitere a informațiilor ținînd cont de nivelul de dezoltare psiho-pedagogică a fiecărui elev

GIMNAZIUL NR.10
PROFESOARĂ DE FIZICĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÎNT GIMNAZIAL – 01/09/2020 – 30/06/2021

  • Identificarea aspectelor interdisciplinare în cadrul ariei curriculare specifice. Corelarea conținutului disciplinei de învățămînt și a activităților de învățare cu obiectivele urmărite, prevederile programei și timpul de învățare.
  • Analiza și selectarea din oferta de manuale / materiale auxiliare a manualelor / materialelor adecvate posibilităților de înțelegere ale elevilor, în condițiile respectării cerințelor legislative în vigoare.
  • Adaptarea informației la posibilitățile de învățare și nivelul de pregătire a elevilor.
  • Organizarea procesului de transmitere a informațiilor ținînd cont de nivelul de dezoltare psiho-pedagogică a fiecărui elev.

B.C "MAIB" S.A
SPECILIST SERVICII CLIENTI – 01/07/2021 – 06/12/2021

  • Efectuarea procedurii de verificare şi underwriting a solicitărilor de credite;
  • Monitorizarea respectării politicilor şi procedurilor Băncii în procesul încheierii tranzacţiilor de credit,deschiderii/ închiderii cont.
  • Perfectarea şi prezentarea spre examinare a dosarelor de credit, conturi.
  • Analiza creditării persoanelor fizice.

B.C "MAIB" S.A
SPECIALIST RELAȚII CLIENȚI – 06/12/2021 – 04/08/2023

  • Analiza potențialilor clienții care solicită produsele existente în cadrul băncii;
  • Executarea operațiunilor aferente după caz:
    • înregistrarea clienților în baza de date;
    • deschidere/închidere conturi și depozite;
    • efecturarea operatiunilor de încasare/eliberare numerar persoane fizice și persoane juridice;
    • efectuarea schimbului valutar conform normelor de lucru/procedurilor in vigoare.
  • Verificarea documentelor primare și întocmirea raportului zilnic.
  • Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
  • Încasarea serviciilor comunale (utilităților) și altor plăți;
  • Promovarea produselor necreditare;
  • Organizarea procesul de primire şi eliberare a cardurilor şi plicurilor cu PIN coduri.

"MOLDTELECOM" S.A
MANAGER COORDONATOR B2B – 14/08/2023 – ÎN CURS

  • Elaborarea strategiilor de promovare a produselor/serviciilor;
  • Stabilirea și participarea la întâlnirile stabilite cu persoane juridice/fizice (potențialii clienți/parteneri) în baza planului săptămânal de lucru, pentru a prezenta oferta curentă în conformitate cu necesitatile clientilor și încheierea parteneriatelor;
  • Stabilirea, menținerea și dezvoltarea relațiilor de conlucrare cu clienții existenți, dar și cu clienții noi, asigurând relații de parteneriat de lungă durată
  • Îndeplinirea planului lunar și anual de vânzări stabilit de conducerea întreprinderii;
  • Menținerea unei comunicări constante cu clienții cu scopul informarii lor asupra noilor produse sau campanii implementate și lansate în cadrul întreprinderii, modificări ale listei de prețuri, identificarea de propuneri și sugestii din partea clientului și astfel asigurând un nivel înalt de deservire a clienților;

EDUCAȚIE ȘI FORMARE PROFESIONALĂ

01/09/2010 – 31/05/2014 mun.Bălți, Moldova
DIPLOMĂ DE COLEGIU SPECIALITATEA”PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÎNTULUI PRIMAR”
Colegiul Pedagogic ”Ion Creangă”
Competențe generale:

  • limba română, limba rusă
    Competențe profesionale:
  • practică profesională la școala nr.21, Spiridon Vangheli, mun.Bălți
  • cunoștințe privind elaborarea documentelor
  • competențe organizatorice
  • lucrul în colectiv

01/10/2014 – 05/07/2018 Iași, Moldova
DIPLOMĂ DE LICENȚĂ FACULTATEA DE ”FIZICĂ TEHNOLOGICĂ”
Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza”
Competențe generale:

  • limba română.
    Competențe profesionale:
  • practică profesională in cadrul Universității Alexandru Ioan-Cuza din Iași;
  • competențe în domeniile științei și tehnologiei materialelor, controlului nedistructiv, aplicațiilor tehnologice ale plasmei și laserilor, energeticii nucleare, surselor de energie regenerabilă, tehnologiilor neconvenționale precum și în domeniile conexe.

01/10/2018 – 03/07/2020 Iași, Moldova
DIPLOMA DE MASTER FACULTATEA DE ”FIZICĂ APLICATĂ ÎN TEHNOLOGIILE INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIEI”
Universitatea ”Alexandru Ioan-Cuza”
Competențe profesionale:

  • practică profesională in cadrul Universității Alexandru Ioan-Cuza din Iași;
  • formarea deprinderilor practice de prelucrare digitală a informaţiei;
  • formarea deprinderilor practice de instalare, configurare, întreţinere şi utilizare a produselor-program, destinate stocării, transmiterii şi prelucrării informaţiilor.

04/05/2021 – 14/09/2021 Mun.Bălți, Moldova
EVIDENȚĂ CONTABILĂ
Miracol S.R.L
Adresă str. 26 Martie 1, 3100, Mun.Bălți, Moldova

COMPETENȚE LINGVISTICE

Limbă(i) maternă(e): LIMBA ROMANĂ
Altă limbă (Alte limbi):
COMPREHENSIUNE VORBIT SCRIS
Comprehensiune orală Citit Exprimare scrisă Conversație
C2 C2 C2 C2 RUSĂ C2
Niveluri: A1 și A2 Utilizator de bază B1 și B2 Utilizator independent C1 și C2 Utilizator experimentat

COMPETENȚE

  • Utilizare facilă a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Navigare pe internet la un nivel avansat folosirea
  • Calcul și reprezentări grafice: MATLAB, Origin
  • Cunostinte elementare
  • motoarelor de cautare la nivel avansat
  • despre simularea si analiza circuitelor folosind LTSpice
  • cisco packet tracer student - nivel începător

PERMIS DE CONDUCERE

Permis de conducere: B

COMPETENŢE DOBÂNDITE LA LOCUL DE MUNCĂ

  • Utilizarea în situaţii reale a instrumentelor cu acţiune digitală;
  • Crearea de documente în domeniul comunicativ şi informaţional şi utilizarea în situaţii reale a serviciile electronice, inclusiv a Internetului.
  • Organizarea activităţii personale în condiţiile unor tehnologii aflate în permanentă schimbare;
  • Evitarea factorilor de risc pe funcții
  • Informarea reciprocă despre riscurile profesionale
  • Atestarea locurilor de muncă;
  • Pregătirea activităților didactice și nondidactice;
  • Evitarea factorilor de risc;
  • Elaborarea documentației conform unor reguli, norme și standarte stabilite ;
  • Adaptarea la procesul de muncă;

COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI INTERPERSONALE

  • Competențe de comunicare, de analiză și inovație, aptitudini pentru lucrul în echipă;
  • Abilităţi în relaţionarea cu diverse categorii de vîrstă ca urmare a activităților didactice desfășurate în cadrul instituțiilor de învățămînt și în domeniul bancar ;
  • Comunicare într-un limbaj ştiinţific argumentat.
  • Bună capacitate de comunicare obţinută ca urmare a experienţei de cadru didactic și specialist relații clienți;
  • Negocierea, comunicarea eficientă.

COMPETENȚE ORGANIZATORICE

  • Competențe organizaționale dobîndite ca profesor și specialist în cardul activității de muncă;
  • Organizarea activităţilor profesionale;
  • Punctualitate, creativitate, flexibilitate, încredere în sine, comportament etic;
  • Capacitatea de analiză și sinteză, echilibru în gindire și acțiuni;
  • Adaptarea ușoară cu nou personal și condiții de muncă;
  • Respectarea cerinţelor,regulamentelor şi normativelor tehnice, tehnologice şi economice;
  • Respectarea cerinţelor, principiilor şi valorilor profesionale pentru crearea unui mediu de lucru adecvat.
  • Aplicarea normelor de protecţie a mediului în activitatea profesională.
  • Aplicarea prevederilor legale referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".