Файл CV
AG
Operator suport tehnic

Gender Мужчина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Rezumat

Un profesionist orientat către detalii și extrem de adaptabil, cu o experiență vastă în managementul echipelor și asigurarea calității, în căutarea unei poziții la nivel de intrare, de la distanță, în domeniul suportului pentru clienți. Deține o aptitudine puternică de a învăța rapid noi tehnologii, abilități excelente de rezolvare a problemelor și o abordare calmă și concentrată în gestionarea situațiilor complexe. Fluent în engleză, română și rusă, cu angajament de a oferi suport de excepție utilizatorilor finali.

Experiență Profesională

Supervizor / Inspector Asigurarea Calității | ARK Mechanical and Electrical Services
Londra, Regatul Unit | Iunie 2022 - Iulie 2025

  • A condus și a gestionat o echipă de cinci persoane, asigurând execuția eficientă a proiectelor și comunicare eficientă pentru respectarea termenelor.
  • A efectuat inspecții riguroase de asigurare a calității pentru sisteme complexe de instalații sanitare și ventilație, demonstrând o atenție excepțională la detalii și o abordare sistematică în identificarea problemelor.
  • A documentat și raportat performanța sistemelor și problemele pentru peste 600 de apartamente, demonstrând abilități puternice de gestionare a datelor și a documentației.
  • A cercetat și a înțeles independent diverse sisteme tehnice (ex. apă rece/caldă, încălzire, ventilație), demonstrând o mare capacitate de învățare autonomă și înțelegere tehnică.

Educație

Liceul Teoretic Recea | Gimnaziu
Recea, Rîșcani, Moldova | Absolvit Mai 2022

Competențe

  • Limbi: Română (Fluent), Rusă (Fluent), Engleză (Fluent)
  • Aptitudini Tehnice: Capacitate de a învăța rapid și de a se adapta la noi software-uri și tehnologii, cu experiență în depanare și analiză de sisteme.
  • Servicii Clienți: Comunicare verbală și scrisă puternică, ascultare activă și rezolvare a problemelor.
  • Competențe de Bază: Colaborare în echipă, Asigurarea Calității, Atenție la Detalii, Rezolvarea Problemelor, Managementul Crizelor.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".