Файл CV
MS
Contabil

Gender Женщина

address Кишинев

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Chișinău, Kiev
Nivel salarial aşteptat: negociabil.
Data naşterii: 18 august1987.
Copii: fiu născut în 2009.
Starea civilă: celibatară
Scop: obtinerea unui post de muncă - contabil, contabila-sefa adjunct.
Experiență de muncă, creștere profesională, independență financiară.
Oraş: Chişinău, Kiev.

Cunoştinte avansate de lucrucu programele: 1C:Предприятие 8.2, 8.3, BAF (Бухгалтерия и Управление торговым предприятием), ¹С:Предприятие 7.7, Client Bank, Medoc, Word, Excel, Omnicomm Online;
Capacități si dorință de a învăța rapid și individual.

Studii şi educație: Instituția de învățământ superior de stat „Universitatea Naţională Economică din Kiev "Vadim Getman”, Ucraina.
Studii superioare: Master.
Facultatea contabilitate și economie. Specialitate: Contabilitate si audit.

Experiență de lucru (Moldova, Chișinău):
Din 07.2025 până în prezent · contabilă în cadrul unei întreprinderi de producție din domeniul construcțiilor de drumuri.
Motivul demisiei: încheierea perioadei sezoniere şi predarea obiectelor.

  • Gestionarea documentelor primare de intrare a facturilor fiscale, evidența materialelor pe depozite și obiecte de construcții.
  • Verificarea și scoaterea din evidență a materialelor conform formularului 29.
  • Verificarea corectitudinii înregistrărilor în registrul de cumpărături și vânzări pentru întocmirea declarației TVA.
  • Verificarea devizelor și a calculelor costului lucrărilor.
  • Analiza cheltuielilor de deviz pe obiecte.
  • Controlul conformității devizelor cu volumul real al lucrărilor executate şi cheltuielilor.

03.2025 -07.2025 BPM-Stroy SRL - contabila-sefa adjunct la uzina de producere.
Motivul demisiei: neconcordanță între nivelul salariului și volumul de muncă.

  • Gestionarea documentelor primare de intrare (facturi, acte de prestare serviciilor); eflectarea corectă și la timp a înregistrărilor în sistemul contabil

  • Producția de produse, casare materiilor prime și transferul produselor finite în depozitul de expediere

  • Comercializarea produselor cu controlul prețurilor din listă și contractuale; verificarea corectitudinii transportului special pe adresa și traseul GPS; înregistrarea facturilor în sistemul e-factura

  • Lucrul cu sistemul Client-Bank: înregistrarea extraselor bancare, generarea plăților, exportul și importul datelor

  • Raport privind fluxul mijloacelor băneşti pentru administrația privind circulația și stocurile materiilor prime, cu analiza pe prețuri medii pentru optimizarea stocurilor

  • Raport zilnic de vânzări cu analiza clienților angro și retail pentru administrație

  • Raport privind fluxul mijloacelor băneşti pentru administrație, pentru controlul fluxurilor financiare

  • Raport zilnic privind creanțele și datoriile, cu controlul livrărilor şi termenelor de plată conform contractelor

  • Gestionarea numerarului, lucrul cu aparatul de casă (registrul de casă, dispozițiile de incasare şi de plată)

  • Gestionarea evidenței de personal: angajarea și concedierea, calculul concediilor și compensațiilor, ținerea registrelor, depunerea notificărilor la autoritățile fiscale

  • Evidenţa combustibilului și a foilor de parcurs pentru transportul auto și tehnica specială; procesarea foilor de parcurs cu calculul curselor şoferilor pentru salarii; consumul de combustibil; lucru cu platformele digitale Omnicomm Online și Vento

  • Coordonarea actelor de verificare ale decontărilor reciproce cu furnizorii și clienții pentru confirmarea soldurilor reciproce

  • Pregătirea şi depunerea declarațiilor TVA

  • Pregătirea rapoartelor salariale (IPC)

  • Pregătirea rapoartelor statistice

  • Pregătirea raportului lunar de vânzări pentru administraţie, cu analiza volumelor de producție (conversia transportului special din bucăți în metri cubi), inclusiv date despre diverse poziții de produse

  • Exportul lunar al datelor din sistemul managerial în contabilitate, după verificare și analiză detaliată, pentru închiderea exactă şi la timp a perioadelor

03.2024-02.2025 CRYSTALGATE GROUP SRL contabila -Dezvoltarea de website și software
Motivul plecării: încetarea activității proiectului și lichidarea companiei.

  • Înregistrarea tranzacțiilor cu numerar, mdl bancare și valutar; cumpărarea și vânzarea de valută; mentinerea Clientului-Banca.
  • Contabilitatea decontărilor reciproce cu furnizorii, cumpărătorii, terții și persoanele responsabile.
  • Realizarea unui buget lunar al organizației și aunui raport privind fluxul de numerar

2023: AUDIT EXPRESS contabila – servicii de contabilitate si audit
Motivul demisiei: finalizarea sarcinilor contractuale (volum de lucrări și termene stabilite)

  • Publicarea și elaborarea extrasului bancar, raportul fluxului denumerar
  • Valorificarea si anularea obiectelor de inventar pentru proiecte de constructii.
  • Intocmirea documentelor pentru audit fiscal.
  • Executarea sarcinilor primite de la superiori.

Experiență de lucru (Ucraina):
09/01/2006-01/01/2008-contabil al întreprinderii private „Pestan-Plast” (comerţ cu ridicata cu produse sanitareși plastice de producție străină, activitate economică străină).
2009-2012-contabilla Aliot-Trade LTD LLC (chirie proprietăți imobiliare).
2012-2013-contabil al antreprenorului individual Gorbatenko (producere, produse din beton).
01.11.2012-30.04.2015-contabil de prima categoriea PJSC „PPR „Brovarskoy” (Ferma de păsări "Indelika" pentru creșterea și prelucrarea cărnii de curcan).
01.05.2015-14.08.2017-contabil Diana Lux Logistics LLC (servicii de logistică, depozitare, transportîntoată Ucraina și transport internaţional).
Din 15.08.2017-15.01.2018 - contabil şef al Profibeton SRL (producție de beton și montare pentru construcții).
Din 16 ianuarie 2018 până la 31.10.2020-contabil șef al unuigrup de firme (maimulte SRL-uri și antreprenori individuali, producție, închiriere, servicii).
Din 01.11.2020 până în prezent - contabil șef al maimultor firme, la distanță (comerţ angro cu gaze naturale și turism).

Responsabilitatile unui contabil de prima categorie

  • Formarea unui pachet complet de documente pentru vânzarea de bunuri și servicii.
  • Contabilitatea importului de mărfuri conform declaraţiilor vamale,caietului de sarcini şi facturi.
  • Contabilitatea achiziției de combustibili și lubrifianți, intocmirea scrisorilor de rutină si a rapoartelor anticipate.
  • Contabilitatea creșterii și sacrificării curcanilor.
  • Producția și utilizarea furajelor combinate: primirea, circulația materiilor prime în depozit, mișcarea și radierea, rapoarte de reconciliere și un raport lunar privind producția și utilizarea furajelor combinate, inventar.
  • Producerea mezelurilor: acte de producere a produselor, deplasare către punctele de vânzare cu amănuntul, vânzări, generarea de facturi fiscale, controlul soldurilor la punctele de vânzare cu amănuntul, detașarea numerarului.
  • Materii prime furnizate de client: Acte de capitalizare, radiere, mutare, reconciliere pentru utilizarea materiilor prime furnizate de client, stoc.
  • Lunar: intocmirea caietelor de sarcini pentru contractele cu grafice de livrare, ratii de furaj, tonaj si analiza facturilor cu furnizorii.
  • Contabilitatea de contărilor reciproce cu furnizorii, cumpărătorii, terții și persoanele responsabile.
  • Înregistrarea tranzacțiilor cu numerar, grivne bancare și valutar; cumpărarea și vânzarea de valută; mentinerea Clientului-Banca.
  • Raport de management „Planul-calendar de plăți în UAH, $, € pentru management.

Abilități profesionale:

  • Mentinerea contabilitatii la intreprinderilor cu diferite sisteme de impozitare, generarea si transmiterea de rapoarte catre autoritatile de reglementare.
  • Organizarea și menținerea contabilității de gestionare, raportarea managementului intern, dezvoltarea elementelor fluxului de numerar
  • Interacțiunea cu agențiile bancare, financiare și guvernamentale.
  • Activitate economică externă.
  • Optimizare fiscală.
  • Formarea si controlul documentatiei primare, controlul corectitudinii fluxului de documente cu contrapartidele in contabilitate si contabilitate fiscala.
  • Operațiuni bancare folosind sistemul client-bancă.
  • Înregistrarea relaţiilor de muncă ale angajaţilor întreprinderii şi menţinerea documentelor salariale.
  • Infiintarea si implementarea contabilitatii de la zero.
  • Recrutarea personalului, managementul echipei de contabilitate.

Informații suplimentare:
Vorbesc fluent limba ucraineană și rusă. Vorbesc limba engleză de bază și îmi îmbunătăţesc nivelul limbii române (A1).

Calitati personale:
Responsabilitate, onestitate, decență, atenție și eficiență în pregătirea documentelor. Pot lucra în orice echipă, mă încadrez și mă adaptez uşor în colectiv. Abilități de comunicare, rezistenta la stres. Permis de conducere categoria B.

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".