Файл CV
VL
Contabil, Manager

Gender Женщина

address Бричаны

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".

Загруженный файл CV

Cv Preview

Это резюме размещено как файл. Вы смотрите его текстовую версию, которая может немного отличаться от оригинальной.

Briceni, Colicăuți

LIMBI STRĂINE

  • Română
  • Rusă
  • Engleză

EDUCAȚIE

  • Studii liceale: Liceul Teoretic Colicăuți
  • Studii superioare: Sept. 2011 - Iun. 2014, ASEM, Chișinău, Facultatea Contabilitate, Chișinău

HOBBY-URI

  • Călătorii
  • Plimbări în aerul liber
  • Lectura
  • Urmărirea știrilor
  • Activități artistice sau culturale

CURSURI

  • Curs CONTABIL EXPERT: Ian. 2022
  • Curs LEGISLAȚIA MUNCII: Apr. 2025

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

  • Contabil, SRL PAT-9, Briceni: Mart. 2015 - Mai 2025
  • Contabil, GŢ Lavric Oleg Vasilii, Briceni: Apr. 2018 - prezent
  • Director operațional, SRL Reovis, Chișinău: Aug. 2020 - Mai 2025

REALIZĂRI

  • Crearea unui mediu de lucru colaborativ, îmbunătățind comunicarea și relațiile între angajați.
  • Capacitatea de a organiza, conduce și controla desfăşurarea în mod eficient a activităţii financiar-contabile a entităţii.
  • Am elaborat un raport lunar care a îmbunătățit analiza financiară, contribuind la decizii mai informate și strategice în cadrul managementului.
  • Gestionarea departamentului Logistică.
  • În cadrul Departamentului Contabilitate, am optimizat procesul de întocmire a rapoartelor financiare lunare, reducând erorile și îmbunătățind acuratețea datelor raportate.
  • Am implementat un sistem de gestionare a documentelor de evidență primară care a redus timpul necesar procesării cu 20%.
  • Dezvoltarea și implementarea unor proceduri eficiente pentru gestiunea operațiunilor de import/export, vânzare/cumpărare, asigurând respectarea normelor legale și maximizarea profitabilității.

COMPETENȚE

  • Programa 1C
  • Diverse programe de birou
  • Comunicare
  • Interesul pentru dezvoltare continuă
  • Gestiunea creanțelor
  • Creativitate în soluționarea problemelor
  • Flexibilitate
  • Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • Lucru în echipă
  • Delegarea sarcinilor
  • Elaborarea rapoartelor financiare
  • Cunoștințe despre impozite
  • Gândire critică
  • Planificare

Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".