Beneficii:
- Primă de performanță în funcție de rezultatele obținute;
- Facilități sportive pentru promovarea unui stil de viață sănătos și activ;
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională;
- Proiecte inovative și ambițioase;
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
Responsabilități:
- Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
- Gestionarea conturilor bancare;
- Efectuarea operaţiunilor de schimb valutar;
- Efectuarea transferurilor băneşti internaţionale;
- Deservirea conturilor de depozit.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
- Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
- Cunoaşterea limbii române şi ruse;
- Operare PC MS Office;
- Responsabilitate, onestitate.
Funcția este localizată în: orașul Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa EuroCreditBank!