Cerințe:
- Abilităţi de comunicare şi negociere;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor române şi ruse;
- Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
- Abilitatea de a învăţa rapid şi dorinţa de a creşte;
- Responsabilitate, flexibilitate şi corectitudine;
- Cunoştinţe în domeniului suport clienţi/vânzări online;
- Cunoştinţe în domeniului electrotehnic (constituie un avantaj);
Responsabilităţi:
- Suport clienţi (chat, poştă, telefon şi altele canale de comunicare);
- Procesarea comenzilor (Magazin online & 1C);
- Realizarea obiectivelor pe vânzări);
De ce să te alături companiei VOLTA?
- Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern;
- Vei primi un salariu motivant (compus din parte fixă + bonus din vânzări şi reuşite);
- Vei primi întregul pachet social;
- Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare;
- Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiue de muncă;
- Benificiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul cu anexarea pozei aici pe rabota.md sau la:
Vă rugăm să indicați postul pentru care optați.
Vă dorim o carieră de Succes!