Support Specialist
VEO Worldwide Services
23 сентября 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Te pasionează limba franceză și ești în căutarea unui rol dinamic, unde poți învăța și te poți dezvolta profesional? Alătură-te echipei noastre și oferă suport de la distanță magazinelor clientului nostru francez, ajutând la rezolvarea incidentelor tehnice și administrative.
Nu este necesară experiența anterioară — căutăm colegi organizați, comunicativi și deschiși să învețe, care vor să facă parte dintr-un mediu de lucru colaborativ și stabil.
Responsabilități:
Furnizarea de suport operațional de la distanță pentru magazinele clientului nostru francez, gestionând solicitările legate de diverse incidente tehnice sau administrative;
Comunicarea eficientă în limba franceză, atât telefonic cât și prin e-mail, cu partenerii, furnizorii externi și colegii interni;
Preluarea, monitorizarea și gestionarea tichetelor (cereri și incidente tehnice) – de la înregistrare până la rezolvare;
Oferirea de suport comercial și operațional magazinelor, prin aplicarea procedurilor necesare pentru rezolvarea diverselor situații (ex: alarme defecte, defecțiuni la congelatoare, alte echipamente, etc);
Identificarea și contactarea furnizorilor de servicii (ex: tehnicieni), urmărind progresul intervenției și confirmarea remedierii;
Validarea facturilor în SAP, verificând corespondența cu serviciile efectuate;
Colaborarea activă cu echipa internă și cu clientul pentru o comunicare eficientă și soluții rapide;
Cerințe:
Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (scris și vorbit);
Bune abilități de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a solicitărilor;
Experiență anterioară în suport administrativ, customer service sau roluri similare (constituie un avantaj);
Cunoștințe medii în Excel și deschidere pentru învățarea altor aplicații (ex: GLPI, SAP, CRM);
Comunicare clară și eficientă, spirit de echipă și orientare spre soluții.
Beneficii:
Tichete de masă;
O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Nu este necesară experiența anterioară — căutăm colegi organizați, comunicativi și deschiși să învețe, care vor să facă parte dintr-un mediu de lucru colaborativ și stabil.
Responsabilități:
Furnizarea de suport operațional de la distanță pentru magazinele clientului nostru francez, gestionând solicitările legate de diverse incidente tehnice sau administrative;
Comunicarea eficientă în limba franceză, atât telefonic cât și prin e-mail, cu partenerii, furnizorii externi și colegii interni;
Preluarea, monitorizarea și gestionarea tichetelor (cereri și incidente tehnice) – de la înregistrare până la rezolvare;
Oferirea de suport comercial și operațional magazinelor, prin aplicarea procedurilor necesare pentru rezolvarea diverselor situații (ex: alarme defecte, defecțiuni la congelatoare, alte echipamente, etc);
Identificarea și contactarea furnizorilor de servicii (ex: tehnicieni), urmărind progresul intervenției și confirmarea remedierii;
Validarea facturilor în SAP, verificând corespondența cu serviciile efectuate;
Colaborarea activă cu echipa internă și cu clientul pentru o comunicare eficientă și soluții rapide;
Cerințe:
Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (scris și vorbit);
Bune abilități de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a solicitărilor;
Experiență anterioară în suport administrativ, customer service sau roluri similare (constituie un avantaj);
Cunoștințe medii în Excel și deschidere pentru învățarea altor aplicații (ex: GLPI, SAP, CRM);
Comunicare clară și eficientă, spirit de echipă și orientare spre soluții.
Beneficii:
Tichete de masă;
O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Адрес:
Кишинев, Центр
bd. Grigore Vieru 18A
bd. Grigore Vieru 18A
Дата актуализации:
23 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.