Supervisor
15 000 – 25 000 леев в месяц
19 декабря 2025
Кишинев, Центр
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Responsabilități administrative:
Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call-center.
Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
Coordonezi activitatea zilnică a operatorilor call-center
Elaborarea strategiilor pentru cresterea vinzarilor si extinderea portofoliului de clienti;
Motivarea echipei si organizarea instruirilor pentru dezvoltarea competentelor profesionale.
Asigurarea respectarii standardelor companiei in interactiunea cu clientii;
Monitorizarea și analiza comunicării cu clienții
Urmărirea indicatorilor cheie (vânzări, conversii, apeluri, cec mediu).
Elaborarea și ajustarea scripturilor de vânzare
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
Capacități bune de organizare, planificare, delegare și control;
Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite;
Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
Să ai abilități de comunicare în limba română
Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
Să fii gata de a învăța lucruri noi;
Motivarea și dezvoltarea echipei;
Îndeplinirea planului financiar de vânzări.
Experiență în vânzări și coordonare echipă.
Beneficii:
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
Dezvoltare profesională continuă.
Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
Program de lucru de 5 zile/saptamina
Grafic de lucru de luni pîna vineri de la 09:00 - 18:00
Oportunitatea de a participa la dezvoltarea strategica a companiei.
Monitorizarea activităților zilnice ale echipei de operatori în call-center.
Controlul respectării standardelor și procedurilor companiei în privința respectării script-urilor de comunicare, a introducerii și procesării datelor în CRM.
Monitorizarea performanțelor individuale ale membrilor echipei.
Înaintarea propunerilor pentru îmbunătățirea performanței echipei și eficientizarea proceselor.
Coordonezi activitatea zilnică a operatorilor call-center
Elaborarea strategiilor pentru cresterea vinzarilor si extinderea portofoliului de clienti;
Motivarea echipei si organizarea instruirilor pentru dezvoltarea competentelor profesionale.
Asigurarea respectarii standardelor companiei in interactiunea cu clientii;
Monitorizarea și analiza comunicării cu clienții
Urmărirea indicatorilor cheie (vânzări, conversii, apeluri, cec mediu).
Elaborarea și ajustarea scripturilor de vânzare
Ce calități ar trebui să ai pentru acest post de muncă?
Capacități bune de organizare, planificare, delegare și control;
Abilitatea de a organiza munca echipei și de a atinge obiectivele stabilite;
Să fii o persoană pozitivă și dinamică;
Să ai abilități de comunicare în limba română
Să fii deschis la schimbări și orientat spre rezultat;
Să fii gata de a învăța lucruri noi;
Motivarea și dezvoltarea echipei;
Îndeplinirea planului financiar de vânzări.
Experiență în vânzări și coordonare echipă.
Beneficii:
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflate în proces de dezvoltare dinamică.
Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare.
Dezvoltare profesională continuă.
Salariu motivant, format din salariu fix + KPI.
Program de lucru de 5 zile/saptamina
Grafic de lucru de luni pîna vineri de la 09:00 - 18:00
Oportunitatea de a participa la dezvoltarea strategica a companiei.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
19 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.