Specialist în relații cu clienții / Client Relations Specialist
CORST GRUP SRL
25 сентября 2025
Кишинев, Центр
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Căutăm un profesionist activ, comunicativ și responsabil, orientat spre dezvoltare profesională în domeniul logisticii internaționale și al serviciilor pentru clienți.
Căutăm un candidat care:
Cunoaște fluent limba română, rusă, și engleza (nivel intermediar);
Utilizează cu ușurință pachetul Microsoft Office;
Are experiență de lucru cu clienții și gestionarea bazei de date de cel puțin 1 an (experiența în logistică/servicii consultative este un avantaj);
Este atent la detalii, responsabil și capabil să lucreze într-un mediu dinamic, cu sarcini multiple;
Are bune abilități de comunicare, este deschis către învățare continuă și disponibil pentru colaborare atât în echipă, cât și individual;
Ce vei face:
Preluarea apelurilor și oferirea de asistență și consultanță clienților;
Gestionarea proceselor operaționale aferente activităților de export și import;
Preluarea, înregistrarea și monitorizarea confirmării comenzilor;
Asigurarea corectitudinii documentației aferente transporturilor;
Oferirea și menținerea unui serviciu de înaltă calitate și suport clienților în toate fazele colaborării.
De ce să alegi compania noastră:
Pachet social complet, care asigură stabilitate pe termen lung;
Oportunități reale de dezvoltare profesională și promovare;
Sistem motivant de bonusuri și prime lunare, bazat pe performanța individuală și rezultatele echipei;
Tichete de masă lunare oferite pe card electronic;
Decont parțial al cheltuielilor pentru combustibil;
Mediu de lucru modern și o echipă prietenoasă, dedicată succesului comun.
Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul actualizat cu poză pe adresa electronică: info@corst.md
În subiectul mesajului indică: Specialist în relații cu clienții / Client Relations Specialist.
Candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Alătură-te echipei noastre și contribuie zilnic la conectarea oamenilor și afacerilor din întreaga lume alături de FedEx!
Căutăm un candidat care:
Cunoaște fluent limba română, rusă, și engleza (nivel intermediar);
Utilizează cu ușurință pachetul Microsoft Office;
Are experiență de lucru cu clienții și gestionarea bazei de date de cel puțin 1 an (experiența în logistică/servicii consultative este un avantaj);
Este atent la detalii, responsabil și capabil să lucreze într-un mediu dinamic, cu sarcini multiple;
Are bune abilități de comunicare, este deschis către învățare continuă și disponibil pentru colaborare atât în echipă, cât și individual;
Ce vei face:
Preluarea apelurilor și oferirea de asistență și consultanță clienților;
Gestionarea proceselor operaționale aferente activităților de export și import;
Preluarea, înregistrarea și monitorizarea confirmării comenzilor;
Asigurarea corectitudinii documentației aferente transporturilor;
Oferirea și menținerea unui serviciu de înaltă calitate și suport clienților în toate fazele colaborării.
De ce să alegi compania noastră:
Pachet social complet, care asigură stabilitate pe termen lung;
Oportunități reale de dezvoltare profesională și promovare;
Sistem motivant de bonusuri și prime lunare, bazat pe performanța individuală și rezultatele echipei;
Tichete de masă lunare oferite pe card electronic;
Decont parțial al cheltuielilor pentru combustibil;
Mediu de lucru modern și o echipă prietenoasă, dedicată succesului comun.
Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul actualizat cu poză pe adresa electronică: info@corst.md
În subiectul mesajului indică: Specialist în relații cu clienții / Client Relations Specialist.
Candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Alătură-te echipei noastre și contribuie zilnic la conectarea oamenilor și afacerilor din întreaga lume alături de FedEx!
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Haltei 41A
str. Haltei 41A
Дата актуализации:
25 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.