Operator Call Center
Satul German
29 сентября 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Ce ne dorim:
Alătură-te echipei noastre! Căutăm un/o Operator Call Center responsabil/ă și comunicativ/ă, pasionat/ă de interacțiunea cu oamenii și motivat/ă să obțină rezultate. Dacă ți se potrivește descrierea, aplică chiar azi!
Responsabilități:
Preluarea și efectuarea apelurilor telefonice către clienți potențiali și existenți;
Prezentarea ofertelor imobiliare și furnizarea informațiilor solicitate;
Programarea întâlnirilor între clienți și agenții imobiliari;
Actualizarea și menținerea corectă a bazei de date CRM;
Asigurarea unei comunicări profesioniste și prietenoase cu fiecare client.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și ascultare activă;
Vorbire fluentă în română și rusă (engleza – avantaj);
Experiența anterioară într-un Call Center constituie un avantaj;
Cunoștințe minime de lucru la calculator (Office, CRM).
Oferim:
Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email hr@satulgerman.md până la data de 15 septembrie 2025 cu menționarea subiectului ”Call Center”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
Alătură-te echipei noastre! Căutăm un/o Operator Call Center responsabil/ă și comunicativ/ă, pasionat/ă de interacțiunea cu oamenii și motivat/ă să obțină rezultate. Dacă ți se potrivește descrierea, aplică chiar azi!
Responsabilități:
Preluarea și efectuarea apelurilor telefonice către clienți potențiali și existenți;
Prezentarea ofertelor imobiliare și furnizarea informațiilor solicitate;
Programarea întâlnirilor între clienți și agenții imobiliari;
Actualizarea și menținerea corectă a bazei de date CRM;
Asigurarea unei comunicări profesioniste și prietenoase cu fiecare client.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și ascultare activă;
Vorbire fluentă în română și rusă (engleza – avantaj);
Experiența anterioară într-un Call Center constituie un avantaj;
Cunoștințe minime de lucru la calculator (Office, CRM).
Oferim:
Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email hr@satulgerman.md până la data de 15 septembrie 2025 cu menționarea subiectului ”Call Center”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
29 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.