Office Manager (Departamentul Dezvoltare)
Felicia Healthcare Group
26 сентября 2025
Кишинев, Чеканы
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Grupul de companii FELICIAsusține cu încredere generații sănătoase!
Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine!
Responsabilitățile tale vor include:
gestionarea corespondenței și comunicării interne și externe;
sarcini administrative și organizatorice atribuite Departamentului Dezvoltare a companiei;
asigurarea efectuării plăților către furnizori;
lucrul cu facturile, actele de primire predare, precum și cu alte documente aferente bunei gestionări a imobilelor companiei;
alte activități organizatorice și adminstrative.
Ce căutăm:
compatibilitate cu valorile FELICIA: responsabilitate, profesionalism, transparență, încredere, curaj și empatie;
comunicare clară și eficientă, atât verbală, cât și în scris;
atenție la detalii și gândire analitică;
gestionarea mai multor sarcini concomitente, capacitatea de a prioritiza;
cunoșterea fluentă a limbilor Română și Rusă;
experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj;
cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word și Excel);
capacitatea de a lucra în echipă și independent.
De ce să alegi FELICIA:
un mediu de lucru dinamic și profesionist, alături de o echipă dedicată și ambițioasă;
pachet salarial competitiv și beneficii atractive;
transport și prânz, asigurate de companie;
posibilitatea de creştere profesională.
Adresa: str. N.Milescu Spataru 36, sect. Ciocana
Dacă te regăsești în descriere, aplică acum și alătură-te echipei Felicia!
Trimite CV-ul tău la hr@felicia.md și începe o carieră dedicată sănătății și comunității!
Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine!
Responsabilitățile tale vor include:
gestionarea corespondenței și comunicării interne și externe;
sarcini administrative și organizatorice atribuite Departamentului Dezvoltare a companiei;
asigurarea efectuării plăților către furnizori;
lucrul cu facturile, actele de primire predare, precum și cu alte documente aferente bunei gestionări a imobilelor companiei;
alte activități organizatorice și adminstrative.
Ce căutăm:
compatibilitate cu valorile FELICIA: responsabilitate, profesionalism, transparență, încredere, curaj și empatie;
comunicare clară și eficientă, atât verbală, cât și în scris;
atenție la detalii și gândire analitică;
gestionarea mai multor sarcini concomitente, capacitatea de a prioritiza;
cunoșterea fluentă a limbilor Română și Rusă;
experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj;
cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word și Excel);
capacitatea de a lucra în echipă și independent.
De ce să alegi FELICIA:
un mediu de lucru dinamic și profesionist, alături de o echipă dedicată și ambițioasă;
pachet salarial competitiv și beneficii atractive;
transport și prânz, asigurate de companie;
posibilitatea de creştere profesională.
Adresa: str. N.Milescu Spataru 36, sect. Ciocana
Dacă te regăsești în descriere, aplică acum și alătură-te echipei Felicia!
Trimite CV-ul tău la hr@felicia.md și începe o carieră dedicată sănătății și comunității!
Адрес:
Кишинев, Чеканы
str. Nicolae Milescu Spataru 36
str. Nicolae Milescu Spataru 36
Дата актуализации:
26 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.