Manager Vânzări
15 000 леев в месяц
Amplica SRL
25 ноября 2025
Кишинев, Чеканы
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Căutăm un coleg nou în Departamentul de Vânzări!
Suntem în căutarea unei persoane responsabile, comunicative și orientate către rezultate, care să se alăture echipei noastre de vânzări.
Responsabilități principale:
Procesarea și gestionarea comenzilor noi, inclusiv verificarea stadiului plăților și revenirea asupra comenzilor neachitate.
Răspuns la solicitările clienților prin tichete, chat și email.
Gestionarea apelurilor nepreluate și revenirea către clienți.
Înregistrarea și actualizarea datelor clienților în sistemele interne.
Prezentarea și promovarea serviciilor companiei, inclusiv opțiuni de upgrade sau plăți anuale.
Contactarea clienților pentru reînnoirea serviciilor sau soluționarea eventualelor datorii.
Cerințe și abilități apreciate:
Cunoașterea platformei Kommo (biling) – reprezintă un avantaj.
Cunoștințe de lucru în Excel (nivel de bază – mediu).
Abilități excelente de comunicare și organizare.
Orientare către client și către rezultate.
Program & Beneficii:
Program de lucru: 09:00 – 18:00, cu 1 oră pauză.
Salariu: de la 14.000 lei, plus procent din vânzări.
Beneficii oferite de companie: ceai, cafea, snacks-uri, fructe, precum și teambuildinguri periodice.
Dacă ești o persoană motivată, dornică să lucreze într-un mediu profesionist și dinamic, așteptăm cu drag să te alături echipei noastre!
Suntem în căutarea unei persoane responsabile, comunicative și orientate către rezultate, care să se alăture echipei noastre de vânzări.
Responsabilități principale:
Procesarea și gestionarea comenzilor noi, inclusiv verificarea stadiului plăților și revenirea asupra comenzilor neachitate.
Răspuns la solicitările clienților prin tichete, chat și email.
Gestionarea apelurilor nepreluate și revenirea către clienți.
Înregistrarea și actualizarea datelor clienților în sistemele interne.
Prezentarea și promovarea serviciilor companiei, inclusiv opțiuni de upgrade sau plăți anuale.
Contactarea clienților pentru reînnoirea serviciilor sau soluționarea eventualelor datorii.
Cerințe și abilități apreciate:
Cunoașterea platformei Kommo (biling) – reprezintă un avantaj.
Cunoștințe de lucru în Excel (nivel de bază – mediu).
Abilități excelente de comunicare și organizare.
Orientare către client și către rezultate.
Program & Beneficii:
Program de lucru: 09:00 – 18:00, cu 1 oră pauză.
Salariu: de la 14.000 lei, plus procent din vânzări.
Beneficii oferite de companie: ceai, cafea, snacks-uri, fructe, precum și teambuildinguri periodice.
Dacă ești o persoană motivată, dornică să lucreze într-un mediu profesionist și dinamic, așteptăm cu drag să te alături echipei noastre!
Lucrul în Echipă
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Средний
Адрес:
Кишинев, Чеканы
str. Uzinelor 4/2
str. Uzinelor 4/2
Дата актуализации:
25 ноября 2025
Телефон:
+373 68781838
Копировать
E-mail:
tatiana@iphost.md
Копировать
Контактное лицо:
Tatiana Bambuleac
Tatiana Bambuleac
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.