Кишинев, Ботаника
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Manager Operator Call Centru – Alătură-te echipei Arron
La Arron, tehnologia clienților are nevoie mereu de sprijin, iar tu poți fi liderul care organizează și coordonează comunicarea cu aceștia!
Căutăm pe cineva care:
stăpânește fluent limba română și limba rusă;
iubește să vorbească la telefon și să construiască relații de încredere cu clienții;
știe să negocieze și să gestioneze situațiile astfel încât rezultatele să fie întotdeauna optime;
este spontan, deschis la provocări;
oferă sprijin colegilor și găsește soluții eficiente pentru clienți cu zâmbetul pe buze.
se integrează ușor într-o echipă activă și motivată;
Responsabilități principale:
Comunicarea cu clienții cu privire la serviciile și produsele Arron;
Preluarea apelurilor și oferirea de informații clare și detaliate;
Analizarea problemei clientului și propunerea unei soluții potrivite din serviciile noastre.
Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare;
Gestionarea solicitărilor primite prin email sau rețele sociale, oferind răspunsuri personalizate și adaptate fiecărui client;
Identificarea rapidă a nevoilor clienților și oferirea de soluții adaptate.
Ce așteptăm de la tine:
onestitate, entuziasm și implicare;
pasiune pentru tehnologie și IT;
dorința de a învăța și de a te dezvolta continuu;
atitudine proactivă în fața provocărilor, restul fiind susținut de noi.
Ce oferim:
Integrare rapidă și training specializat într-o echipă dinamică;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile profesionale și de a crește în carieră;
Pachet motivant: salariu fix + bonusuri lunare;
Sprijin constant din partea echipei și acces la resurse care te ajută să devii mai bun.
Program:
Luni – Vineri: 09:00 – 18:00
Sâmbătă: 10:00 – 15:00
Sediu: Botanica, str. Dacia 24/1
Trimite CV-ul tău la hr@arron.md până la data de 25 septembrie
Pentru a programa un interviu scrie un mesaj pe viber la nr. 068474645
La Arron, tehnologia clienților are nevoie mereu de sprijin, iar tu poți fi liderul care organizează și coordonează comunicarea cu aceștia!
Căutăm pe cineva care:
stăpânește fluent limba română și limba rusă;
iubește să vorbească la telefon și să construiască relații de încredere cu clienții;
știe să negocieze și să gestioneze situațiile astfel încât rezultatele să fie întotdeauna optime;
este spontan, deschis la provocări;
oferă sprijin colegilor și găsește soluții eficiente pentru clienți cu zâmbetul pe buze.
se integrează ușor într-o echipă activă și motivată;
Responsabilități principale:
Comunicarea cu clienții cu privire la serviciile și produsele Arron;
Preluarea apelurilor și oferirea de informații clare și detaliate;
Analizarea problemei clientului și propunerea unei soluții potrivite din serviciile noastre.
Înregistrarea comenzilor și urmărirea acestora până la finalizare;
Gestionarea solicitărilor primite prin email sau rețele sociale, oferind răspunsuri personalizate și adaptate fiecărui client;
Identificarea rapidă a nevoilor clienților și oferirea de soluții adaptate.
Ce așteptăm de la tine:
onestitate, entuziasm și implicare;
pasiune pentru tehnologie și IT;
dorința de a învăța și de a te dezvolta continuu;
atitudine proactivă în fața provocărilor, restul fiind susținut de noi.
Ce oferim:
Integrare rapidă și training specializat într-o echipă dinamică;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile profesionale și de a crește în carieră;
Pachet motivant: salariu fix + bonusuri lunare;
Sprijin constant din partea echipei și acces la resurse care te ajută să devii mai bun.
Program:
Luni – Vineri: 09:00 – 18:00
Sâmbătă: 10:00 – 15:00
Sediu: Botanica, str. Dacia 24/1
Trimite CV-ul tău la hr@arron.md până la data de 25 septembrie
Pentru a programa un interviu scrie un mesaj pe viber la nr. 068474645
Адрес:
Кишинев, Ботаника
bd. Decebal 24/1
bd. Decebal 24/1
Дата актуализации:
22 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.