Manager oficiu
Rusagro-Prim
22 сентября 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania își extinde echipa și este în căutarea unui Manager oficiu dedicat și organizat,
Cerințe:
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (copiator, scanner);
responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați și localitatea.
Cerințe:
abilități în domeniul corespondenței de afaceri, capacitatea de a vorbi corect în limbile română și rusă,
bune cunoștințe de operare PC;
cunoștințe de utilizare a tehnicii de birou (copiator, scanner);
responsabilitate, spirit de inițiativă, capacitate de muncă, cunoașterea normelor de etichetă în afaceri, abilități de comunicare, capacitatea de a îndeplini de sine stătător sarcinile stabilite, punctualitate;
Responsabilități:
efectuarea lucrărilor de secretariat;
recepționarea, prelucrarea și distribuirea informației (apeluri telefonice, corespondență, colectarea datelor);
controlul îndeplinirii ordinelor, sarcinilor, dispozițiilor, aducerea informației la cunoștința executanților;
organizarea circulației interne și externe a documentelor;
asigurarea documentară a proceselor ce au loc în companie, asistență la perfectarea pachetelor de documente;
expedierea corespondenței, xerocopierea și scanarea documentelor;
întîmpinarea vizitatorilor (oferirea de ceai, cafea).
Oferim:
Angajare oficială;
Oportunități de creștere și dezvoltare profesională;
Prânz;
Mediu de lucru profesionist și dinamic.
Proces de selecție:
Etapa I: examinarea CV-urilor;
Etapa II: interviuri cu candidații selectați în urma rezultatelor examinării CV-urilor.
Vă rugăm să indicați în subiectul email-ului denumirea postului vacant pentru care aplicați și localitatea.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
22 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.