Director Departament Vânzări al Cooperativei de Întreprinzător, Agrostoc
Agrostoc
15 сентября 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Cerințe:
Studii superioare în domeniul vânzărilor / managementului / marketingului;
Experiență relevantă de minimum 3 ani în coordonarea și dezvoltarea unei echipe de vânzări;
Abilități excelente de planificare, organizare și analiză strategică;
Competențe de comunicare, persuasiune și leadership;
Cunoștințe avansate de utilizare PC (MS Word, Excel);
Experiența în domeniul agricol constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor: română și rusă (obligatoriu) + limba engleză (constituie avantaj).
Responsabilități:
Contribuie la elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a Cooperativei împreună cu echipa de management;
Organizează, coordonează și monitorizează activitatea Departamentului Vânzări;
Definește și implementează tactici și strategii pentru atingerea obiectivelor comerciale;
Supraveghează și optimizează permanent procedurile interne pentru o activitate eficientă;
Susține dezvoltarea profesională a echipei și asigură implementarea instruirilor necesare;
Participă la elaborarea și monitorizarea bugetului, optimizând cheltuielile departamentului;
Efectuarea vizitelor săptămânale în teren alături de Reprezentanții Regionali;
Oferirea de asistență și consultanță angajaților din subordine.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv și sistem de bonusare în funcție de KPI;
Oficiu modern, amplasat central în Chișinău;
Program de lucru: 08:30 – 17:30;
Pachet salarial complet conform legislației;
Automobil de serviciu.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa hr@agrostoc.md sau să ne contacteze la numărul 060 302 766.
Studii superioare în domeniul vânzărilor / managementului / marketingului;
Experiență relevantă de minimum 3 ani în coordonarea și dezvoltarea unei echipe de vânzări;
Abilități excelente de planificare, organizare și analiză strategică;
Competențe de comunicare, persuasiune și leadership;
Cunoștințe avansate de utilizare PC (MS Word, Excel);
Experiența în domeniul agricol constituie un avantaj;
Cunoașterea limbilor: română și rusă (obligatoriu) + limba engleză (constituie avantaj).
Responsabilități:
Contribuie la elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a Cooperativei împreună cu echipa de management;
Organizează, coordonează și monitorizează activitatea Departamentului Vânzări;
Definește și implementează tactici și strategii pentru atingerea obiectivelor comerciale;
Supraveghează și optimizează permanent procedurile interne pentru o activitate eficientă;
Susține dezvoltarea profesională a echipei și asigură implementarea instruirilor necesare;
Participă la elaborarea și monitorizarea bugetului, optimizând cheltuielile departamentului;
Efectuarea vizitelor săptămânale în teren alături de Reprezentanții Regionali;
Oferirea de asistență și consultanță angajaților din subordine.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv și sistem de bonusare în funcție de KPI;
Oficiu modern, amplasat central în Chișinău;
Program de lucru: 08:30 – 17:30;
Pachet salarial complet conform legislației;
Automobil de serviciu.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa hr@agrostoc.md sau să ne contacteze la numărul 060 302 766.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
15 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.