Кишинев, Рышкановка
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Abilități cheie:
CRM Management;
Team Management;
Planificare și organizare;
Adaptabilitate și capacitate de luare rapidă a deciziilor;
Abilități manageriale, organizatorice, strategice și avansate în comunicare;
Persoană energică,flexibilă și proactivă;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna, rusă, engleza va constitui un avantaj;
Responsabilități:
Stabilirea și controlul calității operatorilor în lucrul cu clienții (ascultarea și evaluarea conversației telefonice, eliminarea erorilor);
Evaluarea eficacității muncii angajaților call center;
Stabilește și urmărește îndeplinirea planurilor lunare de vânzări;
Asigură concordanță între obiectivele de marketing cu cele de vânzări și profit;
Lucrul cu personalul: instruire, dezvoltare profesională, calificări, pregătiri;
Instruirea și încadrarea noilor angajati;
Conducerea unei echipe din 10 + persoane;
Atingerea obiectivelor stabilite de departamentul de vânzări;
Asistență angajaților în negocierea si încheierea contractelor;
Extinderea bazei de clienți;
Elaborarea propunerilor pentru atragerea de noi clienți.
Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia.
Oferim:
Oportunitatea de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist;
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică;
Un loc de muncă sigur și plăcut într-un oficiu modern, echipat confortabil;
Orar de muncă: Ln - Vn: 9:00 - 18:00
Pachet salarial motivant : 20 mii + bonusuri de performanță în dependență de KPI;
Perfecţionare personală şi profesională continuă;
Condiţii bune de lucru într-o echipă prietenoasă;
Sprijin și ajutor din partea echipei.
Menționează în subiectul mesajului "Director de Vânzări"
E-mail: taxreturn.hr@gmail.com.
CRM Management;
Team Management;
Planificare și organizare;
Adaptabilitate și capacitate de luare rapidă a deciziilor;
Abilități manageriale, organizatorice, strategice și avansate în comunicare;
Persoană energică,flexibilă și proactivă;
Cunoașterea fluentă a limbilor româna, rusă, engleza va constitui un avantaj;
Responsabilități:
Stabilirea și controlul calității operatorilor în lucrul cu clienții (ascultarea și evaluarea conversației telefonice, eliminarea erorilor);
Evaluarea eficacității muncii angajaților call center;
Stabilește și urmărește îndeplinirea planurilor lunare de vânzări;
Asigură concordanță între obiectivele de marketing cu cele de vânzări și profit;
Lucrul cu personalul: instruire, dezvoltare profesională, calificări, pregătiri;
Instruirea și încadrarea noilor angajati;
Conducerea unei echipe din 10 + persoane;
Atingerea obiectivelor stabilite de departamentul de vânzări;
Asistență angajaților în negocierea si încheierea contractelor;
Extinderea bazei de clienți;
Elaborarea propunerilor pentru atragerea de noi clienți.
Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia.
Oferim:
Oportunitatea de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist;
Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică;
Un loc de muncă sigur și plăcut într-un oficiu modern, echipat confortabil;
Orar de muncă: Ln - Vn: 9:00 - 18:00
Pachet salarial motivant : 20 mii + bonusuri de performanță în dependență de KPI;
Perfecţionare personală şi profesională continuă;
Condiţii bune de lucru într-o echipă prietenoasă;
Sprijin și ajutor din partea echipei.
Menționează în subiectul mesajului "Director de Vânzări"
E-mail: taxreturn.hr@gmail.com.
Адрес:
Кишинев, Рышкановка
str. Calea Orheiului 28/1
str. Calea Orheiului 28/1
Дата актуализации:
23 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.