Кишинев, Центр
Более 5 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Sarcinile postului:
Calculul, achitarea impozitelor (TVA, polmed, PLT, taxe locale, s.a.)
Contabilizarea, achitarea autorizațiilor de transport
Controlul asupra achitărilor la buget, datoriilor si creanțelor;
Tinerea evidentei cheltuielilor anticipate
Tinerea evidentei bunurilor imobile, terenurilor proprietate publica/privata, conturilor de gestiune
Întocmirea lunar trimestrial si anual rapoartele către Biroul National de Statistica.
Participarea in lucrul comisiei de inventariere.
Participarea la elaborarea VEN12, întocmirea Situațiilor Financiare anuale.
Responsabilități:
Elaborarea balanței de verificare.
Închiderea conturilor de gestiune.
Nedivulgarea secretului comercial și a informațiilor primite în legătură cu îndeplinirea obligațiilor de serviciu.
Veridicitatea și termenii de prezentare a rapoartelor și dărilor de seamă.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
Studii superioare în contabilitate sau finanțe.
Experiență de muncă în poziție similara 5 ani, experiența de muncă în sistemul energetic - va constitui un avantaj.
Cunoașterea softurilor specializate de evidentă contabilă (UNA) constituie un avantaj.
generale:
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
Atenție la detalii și abilități analitice.
Abilități de organizare și lucru în echipă.
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce trebuie să cunoașteți:
Standardele Naționale de Contabilitate.
Standardele Internaționale de Raportare Financiară.
Legislația Fiscală a RM.
Legea contabilității și raportării financiare.
Hotărâri, Dispoziții, Ordine ale organelor superioare.
Ce îți oferim:
Angajare oficială în câmpul muncii.
Salariul de la 25 000 lei.
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
Activitate de birou (sediul în centrul mun. Chișinău).
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Calculul, achitarea impozitelor (TVA, polmed, PLT, taxe locale, s.a.)
Contabilizarea, achitarea autorizațiilor de transport
Controlul asupra achitărilor la buget, datoriilor si creanțelor;
Tinerea evidentei cheltuielilor anticipate
Tinerea evidentei bunurilor imobile, terenurilor proprietate publica/privata, conturilor de gestiune
Întocmirea lunar trimestrial si anual rapoartele către Biroul National de Statistica.
Participarea in lucrul comisiei de inventariere.
Participarea la elaborarea VEN12, întocmirea Situațiilor Financiare anuale.
Responsabilități:
Elaborarea balanței de verificare.
Închiderea conturilor de gestiune.
Nedivulgarea secretului comercial și a informațiilor primite în legătură cu îndeplinirea obligațiilor de serviciu.
Veridicitatea și termenii de prezentare a rapoartelor și dărilor de seamă.
Cerințe față de candidat,
de calificare:
Studii superioare în contabilitate sau finanțe.
Experiență de muncă în poziție similara 5 ani, experiența de muncă în sistemul energetic - va constitui un avantaj.
Cunoașterea softurilor specializate de evidentă contabilă (UNA) constituie un avantaj.
generale:
Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel).
Cunoașterea limbilor: româna – fluent, rusa - nivel mediu, engleza - va constitui un avantaj.
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte.
Atenție la detalii și abilități analitice.
Abilități de organizare și lucru în echipă.
Acurateță în întocmirea actelor, punctualitate și responsabilitate.
Integritate, etică, profesionalism, operativitate, comunicare interpersonală.
Ce trebuie să cunoașteți:
Standardele Naționale de Contabilitate.
Standardele Internaționale de Raportare Financiară.
Legislația Fiscală a RM.
Legea contabilității și raportării financiare.
Hotărâri, Dispoziții, Ordine ale organelor superioare.
Ce îți oferim:
Angajare oficială în câmpul muncii.
Salariul de la 25 000 lei.
Program de lucru full-time: 8 ore pe zi, luni – vineri, 8:00 – 17:00.
Activitate de birou (sediul în centrul mun. Chișinău).
Oportunități de învățare și de dezvoltare profesională.
Posibilitatea de a lucra într-o echipă implicată și responsabilă.
Informații generale:
Persoanele interesate sunt invitate să aplice CV-ul actualizat (format european completat în limba română, care prezintă concret evoluția carierei profesionale și performanțele în activitate) la adresa de email personal@moldelectrica.md, cu indicarea funcției.
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Vasile Alecsandri 78
str. Vasile Alecsandri 78
Дата актуализации:
22 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.