Asistent de Business / Operațional
Comsales Grup
2 октября 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Căutăm o persoană organizată și atentă la detalii, care să contribuie la buna desfășurare a proceselor interne prin coordonarea și monitorizarea activităților echipelor și departamentelor.
Responsabilități:
Monitorizarea indicatorilor de performanță și a obiectivelor interne;
Analiza și prioritizarea sarcinilor echipei;
Controlul și urmărirea modului de executare a sarcinilor;
Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente;
Analiza și centralizarea rapoartelor interne;
Monitorizarea procesului de inventariere și menținerea evidențelor corecte.
Cerințe:
Abilități excelente de organizare și coordonare;
Gândire analitică și atenție sporită la detalii;
Capacitate de comunicare clară și eficientă;
Cunoștințe de lucru cu rapoarte și indicatori (Excel, alte instrumente);
Experiența într-un rol similar constituie avantaj.
Oferim:
Salariu achitat la timp;
Loc de muncă confortabil și modern, pentru un lucru productiv;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă;
Oportunități de dezvoltare și implicare în procesele companiei;
Telefon de serviciu;
Reduceri la produsele și serviciile companiei;
Ceai, cafea și snacksuri pentru energie zilnică;
Acces la biblioteca companiei și la alte resurse de dezvoltare;
Posibilitatea de deplasări de serviciu;
Participare la team building-uri;
Daruri pentru diverse ocazii speciale;
Acoperirea costurilor pentru certificări profesionale;
Dacă te regăsești în descriere, așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@comsales.md
Responsabilități:
Monitorizarea indicatorilor de performanță și a obiectivelor interne;
Analiza și prioritizarea sarcinilor echipei;
Controlul și urmărirea modului de executare a sarcinilor;
Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente;
Analiza și centralizarea rapoartelor interne;
Monitorizarea procesului de inventariere și menținerea evidențelor corecte.
Cerințe:
Abilități excelente de organizare și coordonare;
Gândire analitică și atenție sporită la detalii;
Capacitate de comunicare clară și eficientă;
Cunoștințe de lucru cu rapoarte și indicatori (Excel, alte instrumente);
Experiența într-un rol similar constituie avantaj.
Oferim:
Salariu achitat la timp;
Loc de muncă confortabil și modern, pentru un lucru productiv;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă;
Oportunități de dezvoltare și implicare în procesele companiei;
Telefon de serviciu;
Reduceri la produsele și serviciile companiei;
Ceai, cafea și snacksuri pentru energie zilnică;
Acces la biblioteca companiei și la alte resurse de dezvoltare;
Posibilitatea de deplasări de serviciu;
Participare la team building-uri;
Daruri pentru diverse ocazii speciale;
Acoperirea costurilor pentru certificări profesionale;
Dacă te regăsești în descriere, așteptăm CV-ul tău la adresa: hr@comsales.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
2 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.