Administrator de clădire
12 000 – 16 000 леев в месяц
Office
7 ноября 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Căutăm un Administrator de clădire responsabil de buna funcționare, întreținere și administrare a unei clădiri moderne de birouri. Persoana selectată va coordona activitățile de mentenanță, va gestiona relația cu chiriașii și va asigura condiții optime pentru desfășurarea activităților în incintă.
Responsabilități:
· Asigură buna funcționare și întreținere a clădirii și a tuturor sistemelor tehnice (electricitate, apă, încălzire, ventilație, aer condiționat etc.);
· Supraveghează activitatea personalului de curățenie, pază și întreținere;
· Verifică periodic starea spațiilor comune, a lifturilor și a parcării;
· Ține evidența lucrărilor de reparații, mentenanță și consumabile;
· Coordonează intervențiile echipelor tehnice interne sau ale furnizorilor externi;
· Gestionează relația cu chiriașii – recepționează solicitările, sesizările și le soluționează prompt;
· Monitorizează consumurile de utilități și colaborează cu departamentul contabil pentru evidența facturilor;
· Se asigură că toate normele de siguranță și sănătate în muncă sunt respectate;
· Participă la întocmirea și actualizarea bugetului de întreținere a clădirii;
· Răspunde de buna imagine și funcționare a imobilului în ansamblu.
Cerințe:
· Experiență relevantă în administrarea sau întreținerea imobilelor;
· Cunoștințe de bază despre instalații tehnice (electricitate, apă, climatizare);
· Abilități excelente de organizare și comunicare;
· Cunoștințe PC (Microsoft Office, e-mail, Excel);
· Seriozitate, spirit de inițiativă și orientare spre soluții;
Program de lucru:
De luni până vineri, între 09:00 – 18:00
Se oferă:
Mediu de lucru profesionist și stabil;
Salariu competitiv, în funcție de experiență;
Responsabilități:
· Asigură buna funcționare și întreținere a clădirii și a tuturor sistemelor tehnice (electricitate, apă, încălzire, ventilație, aer condiționat etc.);
· Supraveghează activitatea personalului de curățenie, pază și întreținere;
· Verifică periodic starea spațiilor comune, a lifturilor și a parcării;
· Ține evidența lucrărilor de reparații, mentenanță și consumabile;
· Coordonează intervențiile echipelor tehnice interne sau ale furnizorilor externi;
· Gestionează relația cu chiriașii – recepționează solicitările, sesizările și le soluționează prompt;
· Monitorizează consumurile de utilități și colaborează cu departamentul contabil pentru evidența facturilor;
· Se asigură că toate normele de siguranță și sănătate în muncă sunt respectate;
· Participă la întocmirea și actualizarea bugetului de întreținere a clădirii;
· Răspunde de buna imagine și funcționare a imobilului în ansamblu.
Cerințe:
· Experiență relevantă în administrarea sau întreținerea imobilelor;
· Cunoștințe de bază despre instalații tehnice (electricitate, apă, climatizare);
· Abilități excelente de organizare și comunicare;
· Cunoștințe PC (Microsoft Office, e-mail, Excel);
· Seriozitate, spirit de inițiativă și orientare spre soluții;
Program de lucru:
De luni până vineri, între 09:00 – 18:00
Se oferă:
Mediu de lucru profesionist și stabil;
Salariu competitiv, în funcție de experiență;
Responsabilitate Profesională
Адрес:
Кишинев, Центр
Дата актуализации:
7 ноября 2025
Телефон:
+373 60000160
Копировать
E-mail:
tatianacovaliuc23@gmail.com
Копировать
Контактное лицо:
Tatiana Covaliuc
Tatiana Covaliuc
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.