Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Administrator al centrului educațional
7 000 – 14 000 леев в месяц
Academia Nationala de Sah din Moldova
6 декабря 2023
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
Ce abilități e nevoie?
- Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
- Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
- Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
- Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
- Punctualitate;
- Organizare;
- Disciplină executorie și performanţă;
- Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
- Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
- Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
- Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
- Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
- Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
- Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
Адрес:
Кишинев
Дополнительно:
Готовы трудоустроить беженцев
Дата актуализации:
6 декабря 2023
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.