Calitățile și competențele necesare:
- Cunoașterea limbii române și ruse;
- Cunoștințe solide de Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
- Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
- Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.
Responsabilitățile tale vor include:
- Extracția și monitorizarea săptămânală a stocurilor, inclusiv gestionarea eficientă a stocurilor și a mărfurilor destinate magazinelor;
- Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
- Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
- Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare;
- Elaborarea sistemelor de lucru în depozit.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Prânz gratuit;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist,
- O zi liberă în trimestru;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.