Офис-менеджер / 215 вакансий
Актуализировано: 31 минуту назад

...а: 12000 - 15000 лей; Хорошие возможности для развития и роста. Если Вы заинтересованы, просьба высылать Ваше резюме с пометкой "Офис-Менеджер по продажам г. Хынчешты" E-mail: hr@lider.md или звонить по телефону (+373) 68 656 656.
...тной платы Работа в офисе на полный рабочий день Пн.-Пт. с 9.00 до 18.00; Официальное трудоустройство и социальный пакет согласно законодательству РМ; Работа в молодом и дружном коллективе. Если Вы энергичный человек, способный ра...
Profilul candidatului: - Vesel/ă, dinamic/ă, pozitiv/ă..... - Experiență anterioară similară constituie un avantaj - Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj; - Cunoașt...
Compania noastră imobiliară este în căutarea unei persoane organizate și responsabile pentru poziția de Office Manager. Responsabilități: Gestionarea activităților zilnice din birou; Evidența documentelor și arhivarea acestora; Pr...
Descrierea postului: îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; preluarea și direcționarea apelurilor telefonice; perfectarea, redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activității zilnice a companiei; asi...
Căutăm un HR Manager si manager administratre cu experiență care să ne ajute să construim de la zero departamentul de resurse umane și să devină un partener strategic pentru echipa noastră în Republica Moldova și România. Responsa...
Oferim: Lucru într-o companie stabilă în plină dezvoltare; Salariu competitiv și achitat la timp; Regim de lucru: luni-vineri, 9.00-18.00; Oficiul amplasat mun. Chișinău, str. M. Sadoveanu 42/6. Cerințe: Studii superioare; Experie...
Cerințe față de candidat: Studii superioare; Sociabilitate, responsabilitate, aspect fizic prezentabil, cunoașterea și respectarea regulilor de etichetă în afaceri; Experiență de cel puțin 1 an; Cunoașterea limbilor română și rusă...
... UP! Moldova в роли офис менеджера В этой роли ты будешь заниматься: Офисными операциями и эффективностью – Управление повседневной деятельностью офиса, оптимизация процессов и обеспечение бесперебойной административной работы. Уп...
Grupul de companii FELICIAsusține cu încredere generații sănătoase! Dacă ești o persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate, aceasta poate fi oportunitatea perfectă pentru tine! Responsabilitățile tale vor include: ...
Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără și prietenoasă în cadrul unei companii orientată spre piața internațională? Vezi care sunt responsabilitățile și cerințele principale: Responsabilități: Consultarea clienților finali și a d...
Căutăm o persoană organizată, responsabilă și comunicativă, care să contribuie la buna funcționare a activităților administrative și la menținerea unui mediu de lucru eficient în sediul central al companiei Linella. Cerințe: Studi...
Cerințe: Responsabilitate, seriozitate. Oferim: Program de lucru Luni-Vineri, 08.00 - 17.00; Condiții bune de lucru; Salariu atractiv; Angajare oficială; Pachet social. Persoană de contact - 060 977 724
Responabilitati: Analiza ofertelor; Evidența stocurilor și suplinirea lor; Organizarea procesului de achizitie; Monitorizarea livrărilor mărfurilor comandate; Evidența facturilor, actelor de primire/predare a mărfurilor. Cerințe: ...
Căutăm o persoană energică, flexibilă, organizată și responsabilă care să contribuie la dezvoltarea agenției noastre! Ce îți oferim: Un colectiv unit, prietenos și profesionist. Program stabil, salariu motivant și bonusuri de perf...
Cerinţele postului: a) Studii: superioare, de preferat în domeniul economic și/sau administrarea afacerii, cunoştinţe avansate de operare PC, cunoaşterea limbii romana și rusa. Limba engleza constituie avantaj. b) Aptitudini şi ab...
About Baker Tilly Baker Tilly South East Europe is a leading firm of auditors, accountants, tax consultants and business advisors, operating in Cyprus, Bulgaria, Romania, Moldova and Greece. Country offices are independent member ...
Căutăm o persoană organizată, proactivă și comunicativă, care să contribuie la buna funcționare a activităților administrative ale companiei. Oferta noastră: Salariu atractiv; Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi; Oportunități ...