Ne dorim un specialist Resurse Umane pasionat și dedicat, care să aducă un impact pozitiv și să contribuie la crearea unui mediu de lucru armonios și motivant pentru întreaga echipă.
Cerinte:
- Diploma de licență în domeniul resurselor umane sau într-un domeniu relevant;
- Experiența anterioară în domeniul resurselor umane se salută, de preferat în administrarea documentației;
- Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
- Cunoașterea limbii române și rusă;
- Cunoștințe solide în legislația muncii și în procesele de administrare a personalului
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Capacitatea de a lucra eficient și de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Orientare către rezultate și atenție la detalii;
- Abilități de analiză și rezolvare a problemelor legate de resurse umane.
Responsabilități:
- Întocmirea și actualizarea documentelor de angajare;
- Gestionarea dosarelor de personal;
- Monitorizarea absențelor și a concediilor angajaților;
- Verificarea si confirmarea tabelelor de pontaj pentru sectorul atribuit;
- Gestionarea altor aspecte administrative legate de angajați.
- Asigurarea conformității cu legislația în vigoare în domeniul resurselor umane
- Oferirea de consiliere și suport angajaților în diverse aspecte legate de muncă și de relații de muncă.
Oferim:
- Salariu + bonusuri;
- Oficiu modern;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
- Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal.
Adresa: șos. Muncești 121