27 ani
Masculin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Experiență în domeniul logisticii internaționale și al organizării transporturilor între Moldova și țările UE. A realizat controlul rutelor, pregătirea și completarea documentelor de transport, precum și colaborarea cu transportatorii. Printre atribuții se numărau verificarea matinală a șoferilor pentru planificarea cheltuielilor, pregătirea documentelor pentru plecare, căutarea clienților și selectarea curselor. A contribuit la optimizarea activității cu sprijinul departamentului IT.
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Septembrie 2025 - Prezent
3 luni
Stagierea: Manager al Transporturilor auto
East-Test SRL
Chișinău
1. Verificarea matinală a șoferilor în scopul planificării cheltuielilor (Diesel/AdBlue, GPS, VISA, Lukoil).
2. Pregătirea actelor de plecare pentru șoferii din MD spre UE.
3. Căutarea clienților, negocierea prețurilor și stabilirea destinațiilor de plecare pe platformele: Timocom, 123Cargo, Geotrans.
4. Completarea documentelor electronice SENT și BIREG pentru șoferii care dețin certificat CEMT.
5. Întocmirea rapoartelor pentru șoferii care au finalizat ruta.
Decembrie 2024 - August 2025
9 luni
1) Gestionarea corespondenței comerciale și efectuarea analizei comparative privind prețurile, produsele și furnizorii
Determinarea celor mai avantajoși transportatori în raport preț–calitate
2) Verificarea operațiunilor si documentelor vamale (T2LF, EX1, CMR). Coordonarea comunicării cu brokerii vamali pentru îndeplinirea formalităților de conform procedurii ATLAS
3) Colaborarea cu departamentul de contabilitate pentru reconcilierea soldurilor și validarea tranzacțiilor cu clienții
Întocmirea, verificarea și emiterea notelor de credit, precum și procesarea plăților pentru facturi
4) Dezvoltarea conceptuală, testarea și implementarea, în colaborare cu departamentul IT, a instrumentelor de automatizare totală sau parțială a proceselor
Reducerea timpului de procesare a comenzilor de la 4–6 minute la 15–20 de secunde
Automatizarea completă a procesului de încărcare a documentelor Proof of Delivery (POD), reducând timpul de procesare de la 3–4 ore la câteva secunde
5) Gestionarea comunicării cu transportatorii privind întârzierile, erorile de ridicare/livrare și cererile de despăgubire prin intermediul scrisorilor electronice
6) Elaborarea rapoartelor, manualelor și instrucțiunilor interne pentru întregul departament
Februarie 2024 - Decembrie 2024
10 luni
Price and Product Analyst
Grafit Holding
Chișinău
1) Compararea prețurilor furnizorilor și monitorizarea dinamicii pieței și cererii pentru optimizarea prețurilor
Menținerea costurilor prin alegerea furnizorilor optimi, în ciuda creșterii prețurilor de piață, pe baza analizei comparative
2) Elaborarea strategiilor de stabilire a prețurilor pentru maximizarea profitabilității
Optimizarea prețurilor de vânzare conform tendințelor pieței, generând o creștere anuală a marjei comerciale de 9–12%
3) Colaborarea cu echipele de Sales, Buying și E-Commerce pentru ajustarea portofoliului de produse
4) Identificarea produselor „hot” și optimizarea prețurilor produselor existente
5) Crearea rapoartelor și generarea analizelor predictive pentru estimarea impactului modificărilor de preț asupra veniturilor
Ianuarie 2021 - Februarie 2024
3 ani 2 luni
Product Information Management
Grafit Holding
Chișinău
1) Gestionarea și standardizarea informațiilor și specificațiilor produselor, corectarea erorilor pentru menținerea consistenței și acurateții pe platformele interne
Reducerea drastică (~70%) a numărului de erori în datele produselor
2) Automatizarea fluxurilor de date pentru reducerea timpului de procesare și minimizarea erorilor umane
Implementarea formulelor în Google Docs, reducând timpul de procesare de la 70 de minute la 4 minute
3) Elaborarea rapoartelor lunare pentru identificarea lacunelor și monitorizarea progresului activităților
4) Gestionarea transferului de date și integrarea acestora cu platformele externe Amazon și eBay
Creșterea vânzărilor pe aceste platforme cu aproximativ 16–21%
5) Instruirea echipelor și a noilor angajați în utilizarea sistemelor interne
6) Elaborarea manualelor și instrucțiunilor interne pentru întregul departament
Reducerea semnificativă a timpului de integrare a noilor angajați și diminuarea volumului de lucru pentru angajații Middle și Senior
7) Gestionarea și organizarea fișierelor multimedia și a documentației
Iunie 2018 - Decembrie 2020
2 ani 6 luni
Manager în serviciile de marketing și vânzare - Price List
Pandashop.md
Chișinău
1) Procesarea listelor de prețuri și gestionarea reglementării costurilor
Optimizarea tabelelor furnizorilor și eficientizarea procesării utilizând Google Docs și Microsoft Office
Creșterea vitezei de procesare a listelor de la 3–4 pe oră la 7–8 pe oră
2) Identificarea și procesarea parametrilor tehnici
3)Asigurarea actualizării zilnice a prețurilor pentru grupurile de produse gestionate, prin discuții cu distribuitorii
4)Instruirea și coordonarea noilor angajați
Noiembrie 2017 - Iunie 2018
8 luni
Merchandiser
Lux Proba
Chișinău
1) Verificarea disponibilității produselor în punctele de vânzare.
Verificarea zilnică a disponibilității produselor în 25–30 de puncte de vânzare
2) Gestionarea procesului de comandare a produselor
Analiza vânzărilor și planificarea nivelului acestora
3) 3Realizarea auditului lunar
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Mediu
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2020
Institutul de Științe Penale și Criminologie Aplicată
Facultatea: Psihologie aplicată și criminologie
Specialitatea: Psihologie și criminologie
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".