
58 ani
Masculin
Chișinău
6 000 MDL
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Responsabilitate , punctualitate, comunicabilitate, abilităţi organizatorice, lucrul în echipă ect.
Word, Microsoft Office Internet, Excel, Email
Experiența profesională
Aprilie 2001 - Februarie 2016
14 ani 11 luni
начальник юридического отдела
Агентство земельных отношений и кадастра
Chișinău
Elaborarea politicilor, legilor, hotărîrilor, ordinelor ect. În domeniul cadastrului, relaţiilor funciare şi geodeziei, reprezentarea intereselor în instanţele judecătoreşti şi în alte organe, cu întocmirea documentelor necesare, lucrul cu contracte de vînzare – cumpărare şi locaţiune
Şef Secţiei Juridice Cosilier de Stat de clasa I
Aprilie 1999 - Aprilie 2000
1 an 1 lună
Consultant-jurist consilier categoria I
Direcţia Generală Teritorială Chişinău a Departamentului Control Financiar şi Revizie
Chișinău
Reprezentarea intereselor în instanţele judecătoreşti şi în alte organe, cu întocmirea documentelor necesare
Iulie 1992 - Ianuarie 1999
6 ani 7 luni
Jurisconsult categoria I
Direcţia Căilor Ferate din Moldova – Secţia Juridică
Chișinău
Reprezentarea intereselor în instanţele judecătoreşti şi în alte organe, cu întocmirea documentelor necesare
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Studii: Superioare
Absolvit în: 1992
Universitate de Stat din Moldova
Facultatea: drept
Specialitatea: jurist
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2012
Răspunderea disciplinară a funcționarilor publici
Organizator: Academia de Administrare Publică de pe lîngă Președintele RM
Absolvit în: 2012
Evaluarea performanțelor personalului
Organizator: Academia de Administrare Publică de pe lîngă Președintele RM
Absolvit în: 2014
Managmentul riscurilor, descrierea proceselor
Organizator: Ministerul Finanțelor
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".