A
30 noiembrie -0001
Director departament marketing

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Director Comercial
Agentie de publicitate
Aprilie 2013 – Decembrie 2013

• Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
• Organizarea departamentului Comercial pe criterii de cost efficiency, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre client;
• Stabilirea strategiei specifice fiecarui contract pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.
• Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime;
• Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri (protectia marginii).
• Raspunderea pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
• Asumarea responsabilitatatii pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;
• Raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce.
• Transmiterea catre Directorul de vanzari & marketing raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc. (Toate tipurile de raportari vor fi descrise in anexe separate.);
• Conceperea impreuna cu Ddirectorul general strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.

Sef sectie implimentare proiecte noi:
Terra Grup & CO
August 2012 – Februarie 2013
• Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
• Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
• Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
• Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
• Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului.
• Coordonarea activitatilor din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
• Stabilireae relatiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
• Pregatirea bugetului si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
• Monitorizarrea in timp a progresului atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
• Asigurarea circulatiei informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizind periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
• Asigurarea rezolvarii problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
• Pregatirea noilor proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului Financiar.
• Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
• Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.
• Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
• Motivarea echipei de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi.
• Verificarea pontajului lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
• Organizarea acordarii concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
• Exercitarea permanenta sau temporara, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional in sarcina reprezentantului legal.
• Executarea orice altor dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Director departamente Protocol si Analitica / Director Comercial
Comisia pentru dezvoltarea relatiilor international economice – Asociatia “B.G.”
August 2010 - Iulie 2012

• Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
• Organizarea departamentului Comercial pe criterii de cost efficiency, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre client;
• Stabilirea strategiei specifice fiecarui contract pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute.
• Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime;
• Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri (protectia marginii).
• Raspunderea pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
• Asumarea responsabilitatatii pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;
• Raspunderea pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce.
• Transmiterea catre Directorul de vanzari & marketing raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc. (Toate tipurile de raportari vor fi descrise in anexe separate.);
• Conceperea impreuna cu Ddirectorul general strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.
• Elaborarea business-planurilor;
• Analiza proiectelor investitionale a proiectelor cu ulterioara realizare;
• Cordonaarea pregatirii productiei representative a companiei;
• Elaborarea analizei sistemului de invatamint pe teritoriul tariilor CSI;
• Elaborarea analizei pietii agrare pe teritoriul tariilor CSI;
• Organizarea formurilor international pe teritoriul RM;
• Organizzarea delegatiilor, deplasarilor, intrunirilor, pachetelor de documente si alte productii representative.;
• Incheierea contractelor cu clientii companiei;
• Pregatirea documentatiei si a productiei reprezentationaleprecum si monotorizarea logisticii promo materialelor Asociatiei “B.G;
• Organizarea treiningurilor si seminarilor.

Manager Relatii cu Publicul
Basagraf SRL
Ianuariee 2009 – Iulie 2010
Coordonarea tuturor activitatilor de creare, transmitere si mentinere a unei imagini unitare a firmei, in acord cu politica generala a acesteia.
• Elaborarea si implementarea strategiei de comunicare externa de Relatii Publice a firmei.
• Elaborarea politicilor si procedurilor de lucru ale firmei in domeniul Relatiilor Publice.
• Elaborarea si coordonarea campaniilor de promovare a imaginii firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]

• Realizarea proiectelor de campanii de promovare si coordoneaza desfasurarea lor.
• Supervizarea productiei de reclame TV, spoturi audio, machete, stabileste canalele de comunicare.
• Selectarea si coordonarea implicarii agentiilor in procesul de promovare.
• Negociarea, semnarea si monitorizarea contractele de promovare ale firmei.
• Coordonarea si supervizarea planului de media al firmei.
• Efectuarea rapoartelor pe baza analizarii evolutiei indicatorilor de imagine si prestigiu ai firmei in raport cu concurenta, eficienta campaniilor de comunicare, bugetul alocat.
• Elaborarea si controlul bugetul de Relatii Publice pentru companie.
• Implementareastrategiei de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de Relatii Publice.
• Stabilirea conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
• Coordonarea activitatii echipei din subordine, in vederea atingerii obiectivelor de comunicare.
• Verificarea pontajului lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.

Studii S\Diploma Contabil – Colegiul financiar bancar
Limbi Romina Rusa Engleza(fluent) Franceza(incepator)

Vezi mai mult

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".