Masculin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Studii - facult. de psihopedagogie reabilitara si logopedie
Stagiu - 16 ani
In procesul de dezvoltare a vorbirii copilului auzitor, incepind cu virsta prescolara mica pot aparea unele tulburari, care au tendinta de a se stabiliza. Cea mai frecventa dintre tulburarile de vorbire in virsta prescolara si scolara mica este dislalia-pronuntia incorecta, omiterea, inlocuirea sunetelor limbii materne, de aceea munca de prevenire si corectare a tulburarilor dislalice la copiii prescolari trebuie inceputa cit mai timpuriu.
Propun:
- postarea, automatizarea, diferenţierea sunetelor
- dezvoltarea auzului fonematic şi a atenţiei auditive
- stimularea şi utilizarea corectă a funcţiei comunicative
Un copil cu deficienţă de auz poate să facă aproape aceleaşi lucruri ca şi un auzitor - doar că nu aude.
Propun:
- dezvoltarea proceselor de cunoaştere
- dezvoltarea pronuntiei
- dezvoltarea vocabularului pasiv şi activ
- adaptarea la proteza auditiva
- dezvoltarea perceptiei auditive
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".