CV № 351378 din 14 decembrie 2025
14 decembrie 2025
Manager administrativ

age 38 ani

Feminin

address Chișinău

16 000 MDL

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

Informaţii suplimentare:
Fire dinamică, sociabilă, optimistă, activă.
Pasionata de psihologie, mod activ de viata, mancare sanatoasa, sport si calatorii

TOP Competențe

Traduceri 5 ani
Traducere si interpretariat 2 ani
Respectarea termenelor limita 2 ani
Atentie la detalii 2 ani
Orientare spre rezultat 2 ani
Analiza de date 2 ani

Experiența profesională

Februarie 2023 - Prezent
2 ani 10 luni

Asistent Administrativ RH

Ecole de ForMation NOZ

Chișinău

Respectarea termenelor limita Atentie la detalii Orientare spre rezultat Analiza de date Excel Planificare si organizare Time management

• căutarea de noi hoteluri și negocierea condițiilor de colaborare
• organizarea logistică a formării interne pentru rețeaua de magazine
• pregătirea documentelor administrative conexe (contracte, convenții, certificate etc.)
• gestionarea fluxului operațional
• comunicare orală și scrisă cu vorbitori nativi de limbă franceză
Alte responsabilități:
• primirea și punerea în aplicare a cererilor de formare în materie de securitate (SST, EPI, GSF, CACES) contact direct cu organismele de formare franceze, follow-up pana la primirea certificatelor si achitarea facturilor
• verificarea finantarilor posibile pe site-urile organismelor de finantare, depunerea dosarelor de aplicare si follow-up pana la receptionarea banilor in cont

Octombrie 2022 - Februarie 2023
5 luni

Manager vanzari

Skladovka.md

Chișinău

CRM

• apeluri de intrare și consultarea clienților cu privire la depozitele disponibile
• încheierea contractului și pregătirea documentelor necesare
• tratarea reclamațiilor clienților
• lucrul cu datornicii (apeluri, notificări)
• vânzări la rece pentru închirierea clădirilor în construcție
Alte responsabilități:
• pregătirea documentelor companiei la diferite servicii (primărie, ASP, cadastru, serviciul de urbanism, notar etc.).

Martie 2022 - Octombrie 2022
8 luni

Specialist marketing

Unifun INTERNATIONAL SRL

Chișinău

SEO Copywriting SMM Relatii clienti Lucru in echipa

• redactarea de articole informative (în limba engleză) și publicarea acestora pe site-ul web al companiei
• redactarea, verificarea, structurarea și formatarea documentelor de ieșire din companie
• selectarea conținuturilor și materialelor relevante și elaborarea de noi
prezentări de servicii
• gestionarea paginilor companiei pe Google Business, Facebook, Linkedin
• moderarea mai multor pagini pe rețelele de socializare (franceză - asistență clienți, răspunsuri la întrebări, sugestii, solicitări).
Alte responsabilități:
• traducerea în franceză a site-ului web www.marche.gratis
• traducerea în română a site-ului web www.skladovka.md

Mai 2019 - Martie 2022
2 ani 10 luni

Traducator

Unifun INTERNATIONAL SRL

Chișinău

Traducere si interpretariat

• traducerea documentelor comerciale și administrative curente (RO-RU-FR-EN) (contracte comerciale, prezentări ale companiei, formulare financiare, documente referitoare la brevete etc.)
• traducerea textelor tehnice, informatice și comerciale (modele de scrisori tehnice, formulare de conectare a dispozitivelor, descrieri de servicii, manuale de utilizare, interfețe de aplicații, scheme de integrare tehnică,
planuri de proiecte etc.).
• controlul calității și revizuirea traducerilor prezentărilor produselor companiei, a documentelor publicate pe site-ul oficial al companiei
• revizuirea, corectarea și validarea corespondenței comerciale a angajaților companiei (FR-EN-RU)
• traducere consecutivă în timpul conferințelor telefonice cu clienți/parteneri francofoni
• asistență privind comunicarea în limba franceză pentru toți angajații companiei (apeluri telefonice, e-mailuri etc.)
• interviuri cu candidați francofoni.

Februarie 2019 - Aprilie 2019
3 luni

Asistent logistica

Inonet-Exim SRL

Chișinău

CRM

• receptionarea comenzilor prin e-mail, introducerea acestora în sistem și verificarea disponibilității produselor (malț și produse complementare pentru fabricarea berii)
• pregătirea documentelor comerciale, a documentelor de transport și a altor documente complementare necesare
• verificarea și pregătirea dosarului de transport cu toate documentele specifice (CRM, factură etc.)
• primirea și gestionarea apelurilor telefonice de la clienți
• informarea clienților cu privire la starea comenzii
• follow-up al comenzilor și comunicarea cu clienții și colegii cu privire la orice modificare a livrărilor/termenelor
• verificarea stării comenzilor, actualizarea informațiilor în sistem.

Noiembrie 2013 - Februarie 2019
5 ani 4 luni

Operator-traducator

ICS CALL IMPACT SRL

Chișinău

Traduceri

• actualizarea bazei de date cu clienții unei companii de construcții
• prospectarea telefonică a clienților potențiali și prezentarea serviciilor companiei
• elaborarea, redactarea și actualizarea broșurilor, prezentărilor companiei și trimiterea acestora către clienții potențiali
• redactarea corespondenței comerciale, comunicarea cu clienții, traducerea corespondenței dintre clienți și echipe (franceză, rusă, română)
• traducerea documentelor aferente (contracte, anexe, prezentări etc.) (franceză, rusă, română)
• traducerea documentelor despre companie pentru publicarea pe site-ul oficial și pe rețelele sociale.

August 2013 - Octombrie 2013
2 luni

Traducator

Birou de traduceri

Chișinău

Traducere franceza

• lucrul cu clienții (preluarea și livrarea comenzilor, consultarea clienților prin telefon și personal)
• trimiterea comenzilor către traducători pentru executare
• lucrul cu documente și instrumente de birou (fotocopiere, scanare, gestionarea circulației documentelor în format electronic)
• pregătirea documentelor pentru legalizare de către notar
• traducerea documentelor.

August 2011 - Martie 2012
7 luni

Operator telemarketing

GPG CONSULTING

Chișinău

Baze de date

• crearea și actualizarea bazelor de date
• apeluri telefonice și înregistrarea datelor obținute în baza de date
• căutarea informațiilor relevante cu ajutorul instrumentelor de căutare pe internet, rețele specializate etc. și introducerea datelor.

Competențe

Traducere și interpretare din și în limba franceză Prospectare telefonică și negocieri Utilizator avansat de PC și instrumente informatice Bună organizare și planificare a activităților Muncă în echipă Respectarea termenelor

Limbi

Română Fluent

Rusă Comunicare

Franceză Comunicare

Engleză Mediu

Domeniul dorit

Traduceri / Edituri

Studii: Superioare

Absolvit în: 2012

USM

Facultatea: LIMBI STRAINE - MASTERAT

Specialitatea: TRADUCERE SI INTERPRETARIAT

Absolvit în: 2009

IRIM

Facultatea: LIMBI STRAINE

Specialitatea: LIMBI MODERNE

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2022

Copywriting functional

Organizator: Academie vie

Preferințe pentru job

Locul de muncă

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Programul de muncă

Full-time

Part-time

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".