39 ani
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Manager cu peste 15 ani de experiență în financiar, resurse umane și dezvoltare proiecte, specializată în coordonarea echipelor, optimizarea proceselor și implementarea strategiilor de creștere. Orientată spre rezultate și adaptabilă, aduc valoare prin viziune strategică și abilități solide de leadership
TOP Competențe
Experiența profesională
Noiembrie 2023 - Februarie 2024
4 luni
Director department de constructii
Satul German
Chișinău

- Coordonarea lucrarilor in santier cu responsabilul tehnic si dirigintii de santier
- Incheierea contractelor prestari servicii in urma licitatiilor.
- Verificarea proceselor verbale de indeplinire a lucrarilor de catre subantreprenori.
- Verificarea situatiei financiare cu furnizorii si prestatorii de servicii
- Verificarea si coordonarea salariilor departamentului de constructii
- Pregatirea rapoartelor interne
Aprilie 2021 - Octombrie 2023
2 ani 6 luni
- Stabilirea obiectivele de dezvoltare ale companiei, în concordanţă cu strategia elaborată de Fondator
- Elaborarea proiectului tehnologic pentru obiectivelor Scoala Gradinita.
- Coordonarea procesului de proiectare.
- Verificarea proiectului cu cadrul legal asupra N.C.M
- Obtinerea certificare de urbanism pentru obiective din zona rezidentiala
- Obtinerea Autorizatiilor de construire pentru obiective din zona rezidentiala
- Organizarea licitatiilor
Septembrie 2017 - Februarie 2021
3 ani 6 luni
Director financiar
STAR KIDS
Chișinău

- Stabilirea obiectivele de dezvoltare ale companiei, în concordanţă cu strategia elaborată de Fondatori.
- Elaborerea bugetului pentru 12 luni.
- Coordonarea vânzările si profitabilitatea, maximizează veniturilor totale.
- Controlul si reduce costurile, monitorizează rapoartele privind inventarul.
- Creearea si implementerea eficienta a Planul de Vânzări si Marketing.
- Comunicarea obiectivelelor top managementului şi urmarirea ca acestea să fie comunicate întregului personal.
- Monitorizarea trimestrial/semestrial/anual gradului de realizare a obiectivelor
Aprilie 2016 - Ianuarie 2021
4 ani 10 luni
Director Resurse umane
AquaTerra
Chișinău

- Conducerea departamentul HR/Legal
- Asigurarea , păstrarea si evidenta documentelor ce tin de resurse umane, in conformitate cu legislatia în vigoare.
- Contribuirea la dezvoltarea politicilor care au ca scop armonizarea proceselor pe departamente
- Pregatirea raporturilor interna si externe
- Organizarea evenimentelor pentru personal (Monthly Birthday Party, Summer Feast, New Year Party) cu scopul de a dezvolta spiritul de echipă, asigură o atmosferă pozitivă de comunicare, motivează personalul cu recompense
- Asigurarea Departamentul resurse umane privind cunoaste si respectă standardele definite în politicile si procedurile companiei.
- Elaborarea bugetului anual pe companie privind salariile si primele
Februarie 2014 - Ianuarie 2017
3 ani
Director Resurse Umane/Jurist
HOTEL CODRU
Chișinău
- Conducerea departamentul HR/Legal
- Asigurarea , păstrarea si evidenta documentelor ce tin de resurse umane, in conformitate cu legislatia în vigoare.
- Contribuirea la dezvoltarea politicilor care au ca scop armonizarea proceselor pe departamente
- Pregatirea raporturilor interna si externe
- Organizarea evenimentelor pentru personal (Monthly Birthday Party, Summer Feast, New Year Party) cu scopul de a dezvolta spiritul de echipă, asigură o atmosferă pozitivă de comunicare, motivează personalul cu recompense
• Asigurarea Departamentul resurse umane privind cunoaste si respectă standardele definite în politicile si procedurile companiei.
• Elaborarea bugetului anual pe companie privind salariile si primele
Octombrie 2008 - Februarie 2014
5 ani 5 luni
Manager de oficiu/HR
DRIVE SRL
Chișinău
- Asigurarea , păstrarea si evidenta documentelor ce tin de resurse umane, in conformitate cu legislatia în vigoare.
- Analizarea necesitătile de instruire, si elaborează planul de instruire a personalului împreună cu managerii de departamente
- Organizarea documentelor și arhivei,
- Gestionarea corespondenței (poștă, e-mailuri, apeluri telefonice),
- Coordonarea achizițiilor de consumabile și echipamente pentru birou.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Nativ
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Part-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".