RP
30 noiembrie -0001
General manager

Masculin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

M 23.06.1971 despartit
Adresa: Str. Albatrosului, Brasov
Telefon: 0040736687713
Email: rpiersantelli@gmail.com
Permis conducere: Cat.A,B, Data obtinerii:19.09.1989
Stagiu militar: da
OBIECTIV


Administrare si organizare in cadrul unei societati Multinationala

Beneficii: machina, pc, telefon, apartament sau relocare
Tip job: Full time
Departament: Human Resources/Resurse Umane/Psihologie, Advertising/Agenti Publicitate/Productie Publicitara, Administratie, Servicii Secrete/Servicii Paza Protectie, Internet/eCommerce/New Media, Militar, Operatiuni/Import-Export, IT Software, Proiectare civila/Proiectare industriala
Oras de lucru: Chisinau
Nivel Cariera: Manager/Executive Position
Disponibil: oricand
EXPERIENTA


GENERAL MANAGER 01.06.2008 - prezent
Firma:Aigen Srl
Oras lucru:Brasov
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:petrochimie/petrol si gaze
Domeniu Activitate Firma:Oil and Gas
Responsabilitati:Coordonarea, dezvoltarea şi motivarea angajaţilor si management din subordine;
Urmărirea şi controlul desfăşurării comenzilor; P/L; Marketing
Optimizarea permanentă a procesului de servicii;
Realizari:Midor Refinery – Alexandria, Egypt
Takreer – Abu Dhabi Oil Refining Company, UAE
Motor Oil Hellas – Refinery Expansion Specs Corinth, Greece
CNRL – Horizon Oil Sands Project, Canada
Petrovietnam – Fertilizing Plant, Vietnam
Al Jubail JER Package 5A interconnecting – Satorp, Saudi Arabia

GENERAL MANAGER 01.06.2011 - 01.01.2013
Firma:BeltArt Srl
Oras lucru:Brasov
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:administratie
Domeniu Activitate Firma:Fashion - Moda
Responsabilitati:Responsabilitati Principale
Responsabilitatea gestionarii și supravegherea structurii de producție ale companiei (România și Bulgaria pentru mai mult de 120 de angajați), în scopul de a optimiza performanta, reducerea costurilor de operare, cresterea cifrei de afaceri a companiei , a cotei de piață în diferite produse și să asigure satisfacția clienților.
Planificarea, coordonarea și optimizarea tuturor activităților operaționale pentru a le face eficiente și funcționale cu obiectivele societatii, în conformitate cu instrucțiunile primite, a planurilor, politicilor și procedurilor aprobate :
- Planificarea strategiei de organizare a B / M / L pe termen lung, în special cu referire la obiectivul de venituri care urmează să fie atins și obținerea resurselor necesare, în conformitate cu strategia elaborată de către consiliul de administrație.
- Definirea și cuantificarea potențialului pieței, segmentarea pieței și evaluarea a noi oportunități de afaceri.
- Punerea în aplicare a proceselor strategice de repoziționare asupra proceselor de monitorizare naționale și internaționale.

Responsabilitati Profit si Pierdere: monitorizarea constantă a contului societatii.Responsabilitati de profit a companiei, prin analiza principalilor indicatori financiari, în scopul de a îmbunătăți politica comercială, optimizarea planurilor de expansiune ale afacerii pentru a identifica abaterile de la obiectivele atribuite și punerea în aplicare a acțiunilor corective corespunzătoare.
Monitorizarea continuă a tendințelor pieței, a comportamentului clienților și a concurenților, schimbări în zona de business existente sau anticipate, cu scopul de a repozitiona compania în piața comerțului dorit prin acțiuni de marketing și de produse potrivite pentru a atinge obiectivele.
Managementul personalului, coordonarea activităților de motivare, promovare și dezvoltare profesională:
- Recrutarea resurselor calificate la nevoile reale ale societății.
- Definirea și schimbul de orientări, valori și de referință strategică, stimularea și motivarea resurselor pentru a realiza rezultate în conformitate cu planurile prezentate la Consiliul de Administrație și organizarea de acțiuni corective.
- Analiza și evaluarea gradului de competență, definirea și managementul programelor de formare pentru a maximiza eficiența organizațională și de a asigura realizarea obiectivelor în diferite domenii de referință.
Studiul și punerea în aplicare a bugetului, prezentarea proprietății,atingerea bugetului. Supravegherea activităților care vizează bugetul, analiza propunerilor prezentate, ajustările de operare și aprobarea bugetului final.
Supravegherea Managementul relațiilor cu furnizorii, clienții, partenerii strategici și altor instituții / organizații care au un impact real / impactul potențial asupra rezultatelor de business.
Planificarea rutelor și a rețelelor de contact care vizează creșterea vizibilității și profitabilitatea companiei.
Planificarea la licitatii specifice pentru fondurile europene.

GENERAL MANAGER 01.12.2007 - 01.06.2011
Firma:The Bgf Company
Oras lucru:Brasov
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:human resources/resurse umane/psihologie
Responsabilitati:Responsabilitati Principale
Responsabil pentru managementul principalelor procese de reorganizare strategica, revizuind procesele și coordonarea tuturor activităților companiei.
Managementul și dezvoltarea zonelor de business diferite, cum ar fi: administrare, vanzari, recrutare, management de personal, devenind astfel expert în domeniul managementului de personal, sectorul administrativ și impozitul pe profit, punerea în aplicare a legilor și reglementărilor românești și europene.
Responsabil pentru declarația de venit, bilanțul și indicatorii-cheie de funcționare.
Verificarea echilibrului operațional, aspectelor economice și financiare ale companiei și managementului de îngrijire, în scopul de a maximiza marjele și deciziile optimizarii.
Planificarea strategiei de organizare, în principal cu referire la obiectivele și obținerea resurselor necesare, pe baza politicilor consiliului de administrație.
Gestionarea raporturilor cu Ministerul Muncii din Italia și cu diferitele structuri ale relațiilor administrative romanesti: ITM, Agentia Fiscala, CNSAS, Casa de Pensii, Ministerul Muncii.
Managementul personalului pentru mai mult de 60 de persoane în România și în străinătate

OPERATIONAL MANAGER EUROPE, HQ ROME - ITALY (DUBAI-SINGAPORE-COLOMBO-ROMANIA) 02.05.2007 - 02.11.2007
Firma:Grupul Ceylinco Consolidated
Oras lucru:STRAINATATE
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:banci
Responsabilitati:Operational Manager Europe pentru Grupul Ceylinco Consolidated.
Responsabil de sintetizarea sistemelor IT si operatiunilor Money Transfer CFC si Country Manager pentru zona Romania.
Dupa aceea devine referent Operativ in Europa pentru realizarea Network Money Transfer denumit si ca CeylincoFastCash raportat direct la sediul din Singapore,Dubai,Colombo.
Intregirea sistemului in ceea ce priveste standardele normative Europenesi Italiane (AML,Progect Manager,Intregirea sistemelor CFC c.o. Banca Populara din Sondrio, etc )
Ulterior ii va fi atribuit studiul si realizarea coridorului Italia -Romania urmata de promovarea acesteia

GM MILAN AND VARESE BRANCH, IT MANAGER, HR DIRECTOR, ITALY 01.04.2000 - 20.09.2006
Firma:Gruppo Securitas
Oras lucru:STRAINATATE
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:servicii secrete/servicii paza protectie
Responsabilitati:Din Decembrie 2003 pana in Septembrie 2006 Roma –Civitavecchia -Tarquinia
Mentinand sarcinile enumerate:Responsabil de start up-ul tehnic,operativ, administrativ si comercial a noului sediu a Securitas Metronotte,care va opera in provincia Viterbo si gestioneaza sediul din Civitavecchia ( 50 de unitati operative).
SARCINI COLECTIVE
Incepand din Ianuarie 2004,pana la terminarea rapoartelor cu Grupul, devine delegat pentru intregul Grup de companii Securitas in cadrul Biroului Tehnologic.Birou utilizat pentru cercetarea noilor instrumente folositoare in gestiunea Videosupravegherii,Logisticii si a Sigurantei Transportului de Valori.
In cadrul Biroului vor fi atribuite taote rapoartele comerciale cu firmele din sectorul Telecomuncatiilor, gestionarea traficului de date,gestionarea structurilor tehnice a zonei Roma si imprejurimi,analizarea si realizarea de proiecte cu un inalt nivel de continut tehnologic.
Din Martie 2003 pana in Decembrie 2003 Roma.
Renuntand la sarcina de Consilier al firmei Max Srl si Polsat Srl, va fi insarcinat ca si Responsabil al Biroului de Personal a Securitas Metronotte S.r.l. ( 420 de angajati ) si in aceasi timp si ca Responsabil al Biroului de Decrete ( raporturi cu chestura si prefectura din Roma)
Profesor pentru materiile : informatica de Baza si Siguranta Retelelor si Tehnici Inovatoare pentru Institutiile de Supraveghere inscrise in “ PLANUL FORMATIV INTEGRAT IN SUSTINEREA DEZVOLTARII PROFESIONALE A ATASATILOR SERVICIILOR DE SUPRAVEGHERE SI CONTROL” AUTORIZAT FINANTAT DE REGIUNEA LAZIO CARE DETERMINA DIRIGENTIALA N°806 DIN 13/09/2002 PUBLICATA IN BURL N°29 DIN 19/10/2002.
Din Octombrie 2002 pana in Martie 2003 Roma
Mentinand sarcinile raportate in prealabil, se ocupa de Marketing c/o CED Metrodata. Studii relative la solutiile de CRM (Customer Relationship Management), aplicatii B2B – One to One. Studiu si Realizare de teste relative a cursului de formare pentru Guardie Particolari Giurate in cadrul suportului Video realizat de catre MEGAITALIA SPA.
Din Mai 2001 pana in Diecembrie 2002 – Milano, Varese, Roma -
Consilier delegat c/o I.V. SECURITAS POLSAT S.R.L. Milano si Consilier c/o I.V. MAX S.r.l. Varese, Responsabil Noi Tehnologii Gruppo Securitas,
Coordonator rapoarte cu consulatul U.S.A. Firenze.
2000 pana in Mai 2001 – Roma, Firenze, Cassino, Latina -
Angajat in cadrul “Istitutului de Supraveghere Securitas Metronotte S.r.l.” sarcini : Responsabil pentru noile tehnologii,studiu si realizari de proiecte in ceea ce priveste mijloacele de transport de valori GPS,Coordonator de Finantari Europene X anunt (Legea 488) c/o Gruppo Securitas: I.V. Città di Latina si I.V. Città di Cassino in cooperare cu soc. Investimenti e Finanza S.r.l. , Insarcinat.cu coordonarea si suportul SOLCO PENTRU REALIZAREA Cursurilor de Formare a Personalului si proiectare de programe (Profesor in Aria Tehnologica-Siguranta ), Responsabil in studiul si realizarea liniilor tehnologice hardware si software – sala de valori din Roma, iinsarcinat in cadrul Consulatului U.S.A. din Firenze ca si delegat al companiei cu sarcini suplimentare : Project Manager in cadrul suportului cursurilor de antiterorism corso emise de organele de Siguranta (SD Specialists program).

IT MANAGER, ROME, NICE (ITALY FRANCE) 01.06.1994 - 01.06.2000
Firma:NAMEC
Oras lucru:STRAINATATE
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:it software
Responsabilitati:Responsabil noi tehnologii co N.A.M.E.C.
New Advertising & Media Communication siconsilier de noi tehnologii pentru Biomedical Europe S.p.A. din Nizza. Consilier in sectorul comercial (competitie de livrari) c/o System Maint. Consilerpentru Enel S.p.A. Si Wind S.p.A in cadrul studiului si a realizarii a proiectului Internet pentru competitia alocarii al terzului gestor GSM national c/o ARCANET S.r.l.

IT MANAGER, ROME ITALY 01.06.1982 - 01.06.1994
Firma:Orange Communications
Oras lucru:STRAINATATE
Salariu:CONFIDENTIAL
Departament:internet/ecommerce/new media
Domeniu Activitate Firma:Responsabil noi tehnologii c/o Orange Communications – Ag. Publicitara Roma
EDUCATIE

Universitatea Demitrie Cantemir, Relatii Economice Internationali, in curs


Limbi straine(Nivel cunoastere):
italiana (avansat)
engleza (avansat)
romana (avansat)

Cunostinte PC:
Manipolatore Sql Oracle, DIRECTOR 6, Adobe Photoshop 5, Dreamweaver 5 ed MX, Flash 5, Office Professional ed Xp, Applicativi Gestione Personale, Contratti e Fatturazione Affari Generali, Centrali Operative, Servizi e Autoparchi I. Vigilanza. Sistemi di Money Transfer e Nozioni annesse U.I.C., AML Software. Linux: Ubuntu Server 9.04, Ubuntu Desktop 9.04.
Alte cunostinte, aptitudini sau observatii relevante pentru CVul tau
Experienta in sectorul petrol-gaz prin gestionarea echipelor specializate in achizitionarea pieselor de schimb ( 2 ani Spare Parts si PROCUREMENT) pentru:

MIDOR REFINERY - ALEXANDRIA, EGYPT
ABU DHABI OIL REFINING COMPANY (TAKREER)
REFINERY EXPANSION SPECS MOH CORINTH REFINERY
HORIZON OIL SANDS PROJECT CNRL, CANADA
FERTILIZER PLANT - VIETNAM PETROVIETNAM
AL JUBAIL JER PACKAGE 5A INTERCONNECTING "“ SATORP

Vezi mai mult

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".