Masculin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Instituţii de invăţămint
2003-2007 ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Facultatea : Relaţii Economice Internaţionale
Specialitatea: REI , traducător engleză.
1991-2003 Liceul “Ginta Latină”
Experienţa profesională
1) iulie 2003 – aug 2007 “Procada Prim” SRL str. Alexandru cel Bun 49
Funcţia: office manager
Sarcinile principale:
Efectuarea circulației documentelor între colaboratorii proiectelor, perfectarea contractelor și documentelor necesare în proiectare.
2) 14 Aug 2007 – 22 sep 2008 “Bursa de Valori a Moldovei” SA , R.Moldova, m. Chişinău, MD-2001, str. Stefan cel Mare şi Sfint 73
Funcţia: Specialist al departamentului marketing
Sarcinile principale:
Întreținerea relațiilor cu pressa, efectuarea press-release-lor, efectuarea corespondenței cu parteneri străini, traducerea documentelor, eliberarea certificatelor privind prețul de piața a hîrtiilor de valori, efecuarea analizei activității Bursei de Valori mobiliare RM.
3) 14.ian.09 – 23.sep.09 “Trabo – Plus” SRL Bd. Moscovei 6
Funcţia : administrator al restaurantului “Andy’s Pizza”
Sarcinile principale:
Coordonarea tuturor proceselor ce ține de funcționarea restaurantului, controlul respectării funcțiilor de bază al fiecarui angajat, controlul circulatiei de mărfuri, controlul intregului ciclu de producere de la semifabricat pînă la produs final pentru consumator, controlul circulației mijloacelor financiare și responsabilitatea materială .
4)15apr.2010 – prezent “Sculcom Grup”SRL – Dealer oficial al companiei HILTI
Functia – Director executiv
Sarcinile principale:
a)Finance management:
Coordonarea și alocarea tuturor resurselor financiare,
Evidenta decontărilor reciproce cu furnizorul,
Coordonarea tutror plăților.
Întocmirea rapoartelor financiare privind activitatea companiei.
Politica formării prețurilor.
Calculaea salariilor angajaților.
b)Logistica:
Plasarea comenzilor de marfă.
Corespondența cu furnizorul.
Întocmirea documentației necesare pentru devamarea mărfii.
Analiza de piața și introducerea produselor noi pe piața.
c)HR management
Recrutarea angajaților noi.
Instruirea managerilor existenți.
Efectuarea controlului executării funcțiilor fundamentale al fiecărui angajat.
Planificarea activității angajaților.
d)Vînzări
Efectuarea vînzărilor directe către clienți.
Eliberarea facturilor fiscale și a documentelor anexate.
Susținerea relațiilor cu clienți cheie, incheierea contractelor,
Intilniri periodice cu administrația companiilor de constructii.
Efectuarea campaniilor de publicitate.
Intocmirea promoțiilor.
Caracteristica personală: responsabil, amabil, descurcăreţ, ambiţios.
Abilităţi şi calificări Permis de conducere Auto , cat. B (automobil propriu)
Cursuri: 3d max studio, Engleza (Travel Teach) ,
Cunoaşterea limbilor: romană, rusă ,engleza, franceza (nivel de bază la citit)
Cunoaşterea PC: 1C, Word, Excel, Iternet, User avansat
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".