Masculin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Educaţie
- MERCEOLOGIE
- CNC AI ASEM, Chisinau
- Contabilitate şi Audit
- Academia de studii Economice, Chişinău
Experienţă profesională
Manger in Comerţ
- Coordonarea și organizarea activităților zilnice ale magazinului;
- Gestionarea stocurilor, aprovizionarea și relația cu furnizorii;
- Monitorizarea vânzărilor şi întocmirea rapoartelor periodice;
- Coordonarea şi motivarea echipei de vânzări;
- Asigurarea respectării procedurilor interne şi a standardelor de calitate;
- Întocmirea documentelor administrative şi comerciale;
- Relația cu clienţii şi rezolvarea eventualelor situații apărute;
- Contribuția la creşterea vânzărilor şi îmbunătățirea experienței clienților.
Asistent manager
- Asigurarea suportului administrativ pentru conducerea firmei;
- Organizarea și arhivarea documentelor interne şi externe;
- Preluarea, înregistrarea și distribuirea corespondenței și a apelurilor telefonice;
- Programarea și coordonarea întâlnirilor, ședințelor și deplasărilor;
- Redactarea, completarea și verificarea documentelor administrative şi comerciale;
- Menţinerea legăturii cu partenerii, furnizorii şi clienții;
- Urmărirea termenelor-limită și asigurarea bunei desfăşurări a activităţilor zilnice;
- Suport în gestionarea stocurilor, comenzilor şi facturilor, după necesități.
Operator introducere, validare şi prelucrare date
- Introducerea, verificarea şi actualizarea datelor în sistemele informatice;
- Verificarea corectitudinii documentelor și a informațiilor primite;
- Gestionarea bazelor de date şi corectarea erorilor identificate;
- Arhivarea electronică şi fizică a documentelor;
- Respectarea termenelor-limită și a procedurilor interne;
- Colaborarea cu alte departamente pentru transmiterea și validarea informaţiilor;
Merceolog
- Coordonarea proceselor de aprovizionare și recepție a mărfurilor;
- Verificarea cantitativă și calitativă a produselor la intrarea în gestiune;
- Întocmirea şi actualizarea documentelor de gestiune (note de recepție, avize, facturi);
- Monitorizarea stocurilor și gestionarea corectă a acestora în sistem;
- Menţinerea legăturii cu furnizorii şi departamentele interne;
- Asigurarea respectării normelor de depozitare şi a termenelor de valabilitate;
Competenţe
- Asistență managerială
- Planificare strategică
- Analiză de piaţă
- Negociere
- Lucru în echipă
- Orientare către client
Limbi străine
- Romana
- Rusa
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".