Feminin
Cahul
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
Curriculum Vitae
Obiectiv profesional
Profesionalism, responsabilitate și experiență în domeniul hotelier și al serviciilor, cu dorința de a contribui la succesul unei echipe prin abilități de organizare, coordonare și relaționare cu clienții.
Experiență profesională
-
Hotel Marlin 4★ – Dublin, Irlanda (2021 – 2025)
- Asistent Manager (2022 – 2025)
- Supervisor (2021 – 2022)
- Supravegherea echipei de housekeeping.
- Instruirea noilor angajați.
- Verificarea camerelor și menținerea standardelor hoteliere.
- Housekeeping (2021)
- Coordonarea activităților zilnice ale echipei de housekeeping și front office.
- Organizarea programului angajaților și gestionarea resurselor.
- Asigurarea standardelor de calitate și satisfacție a clienților.
- Curățenie și întreținerea camerelor conform procedurilor hoteliere.
- Respectarea normelor de igienă și siguranță.
-
Bar „Dulgher” – Giurgiulești, Cahul (2019 – 2021)
- Barman
- Prepararea și servirea băuturilor.
- Relaționarea cu clienții și asigurarea unui mediu plăcut.
- Gestionarea stocurilor și menținerea ordinii în bar.
- Barman
Educație și formare
-
Universitatea „Dunărea de Jos” Galați (2004 – 2008)
- Facultatea de Filologie – Licență
-
Liceul Teoretic „Mihai Sadoveanu” Giurgiulești (2004)
- Diplomă de Bacalaureat
Competențe
- Managementul echipelor și coordonarea activităților.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
- Organizare, responsabilitate și adaptabilitate.
- Experiență în domeniul hotelier și horeca.
- Operare PC: MS Office (Word, Excel), email, aplicații hoteliere.
Limbi străine
- Engleză – nivel avansat
- Rusă – nivel mediu
Referințe
Disponibile la cerere.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".