Fișier CV
DT
Office Manager

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

CURRICULUM VITAE


Abilități: atenție, responsabilitate, corectitudine, punctualitate, relaționare interpersonală, cunoștințe tehnice solide (Word, Excel, PowerPoint, Google Sheets), gestionare social media (Facebook, Instagram)

Competențe profesionale:

  • (septembrie 2022 - septembrie 2024) Asistentă de birou la Centrul de Cultural German Akzente / Goethe-Zentrum: gestionarea apelurilor telefonice, e-mail-uri; relaționarea cu oaspeții, cursanții; servicii foto/video în cadrul unor evenimente interne, completarea/modificarea informațiilor pe social media; organizarea evenimentelor culturale/examenelor Goethe.
  • (iulie 2021 - septembrie 2022) Metodistă în cadrul USEM (Facultatea de Limbi Moderne / Facultatea de Psihologie și Asistență socială): prelucrarea datelor/actelor în cadrul admiterii; întocmirea borderourilor; completarea carnetelor de note, carnetelor de student și a borderourilor; relaționarea cu studenții și profesorii.
  • (iulie 2020 - iulie 2021) Antrenor de Șah în cadrul Academiei Naționale de Șah din Moldova: elaborarea planului de curs; predarea și evaluarea copiilor în cadrul orelor de șah; întocmirea și prezentarea rapoartelor referitoare la reușita elevilor.

Educație și formare:

  • (aprilie 2022 - iulie 2023) Licența în Psihologie la USEM
  • (septembrie 2021 - aprilie 2022) Licența în traductologie, Engleză - Germană (studii incomplete) la USEM
  • (septembrie 2019 - mai 2022) Licența în pedagogie, Engleză - Germană (studii incomplete) la UPSC

Limbi străine: rusă, engleză

Competențe digitale: Word, Excel, PowerPoint, Google Sheets, Social Media.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".