Fișier CV
NB
Administrative Assistant

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

  • Planificarea achizițiilor de bunuri și servicii necesare în cadrul proiectului;
  • Gestionarea apelurilor, programarea întâlnirilor cu experții, gestionarea corespondenței oficiale cu autoritățile competente.
  • Asigurarea biroului proiectului cu toate materialele necesare de birou.
  • Redactarea contractelor de servicii în cadrul proiectului;
  • Managementul și evidența documentației proiectului;
  • Menținerea evidenței resurselor de personal (Experți Senior/Junior), redactarea Foii de Prezență, monitorizarea semnăturii acestora și transmiterea lor lunară către Delegatia Uniunii Europene în Republica Moldova;
  • Asistarea Liderului de Proiect în obținerea autorizațiilor/permiselor locale și solutionarea diverselor probleme esențiale pentru aflarea sa în Republica Moldova;
  • Gestionarea conturilor bancare locale, conversia valutară, efectuarea plăților, obținerea facturilor fiscale de la parteneri. Pregătirea prognozelor financiare pentru perioadele viitoare de implementare a proiectului. Expedierea rapoartelor financiare lunare, inclusiv cheltuielile plătite în numerar/prin transfer;
  • Rezervarea hotelurilor pentru experții internaționali și oferirea de suport pentru în timpul misiunilor lor în Chișinău;
  • Organizarea călătoriilor pentru evenimentele organizate în afacerea Chișinăului și comandarea diverselor servicii de la furnizori specializați;
  • Alte sarcini atribuite de Liderul Echipei de Proiect, necesare pentru implementarea corectă a proiectului.

19 septembrie 2023 – 6 mai 2025 - Asistent de Program, Proiectele ”Suport pentru Secretariatul de Evaluare a Procurorilor (Vetting)” și ”Activitatea de Reformă a Justiției și Anti-Corupție”, Dexis Interactive Incorporated, Washington, Filiala Chișinău (Contractant USAID) Atribuțiile funcției:

  • Contribuirea proactivă la implementarea zilnică a proiectelor și asigurarea conformității cu rezultatele așteptate și planurile de lucru ale proiectelor;
  • Furnizarea de suport pentru consultanții internaționali în implementarea sarcinilor acestora (rezervări de hotel, transferuri de la/la aeroport, servicii conexe, etc.);
  • Realizarea aranjamentelor logistice adecvate pentru implementarea promptă și eficientă a activităților programelor;
  • Organizarea și coordonarea serviciilor/proiectelor de traducere;
  • Organizarea întâlnirilor externe și interne (inclusiv evenimente de lansare, ateliere de lucru, conferințe, interviuri, precum și alte întâlniri relevante, etc.);
  • Pregătirea documentelor de suport pentru plățile efectuate de catre Departamentul Financiar;
  • Achiziționarea bunurilor solicitate de beneficiarii proiectelor asistate în conformitate cu politicile de procurare ale companiei Dexis;
  • Realizarea de cercetări de piață pentru bunurile și serviciile (uneori urgente) solicitate de Echipa Vetting;
  • Coordonarea cu furnizorii locali pe parcursul întregului proces de achiziție al bunurilor – plasarea comenzii / livrarea / recepția bunurilor;
  • Asigurarea sistematică a Proiectului Vetting cu toate consumabilele de birou pentru buna functionare a proiectului;
  • Furnizarea de suport administrativ pentru desfășurarea corespunzătoare a trainingurilor pentru Proiectul Vetting;
  • Oferirea de suport logistic pentru organizarea audierilor in cadrul Comisiei de Vetting;
  • Organizarea vizitelor cu furnizorii locali și asistarea acestora la locația Proiectului Vetting.

Experienţă extraprofesională:

  • Decembrie 2008, asigurarea traducerii Proiectului TWINNING „Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova” din limba engleză în limba română;
  • 16 iulie 2009, antrenată în funcţie de interpret în cadrul seminarului regional în domeniul probaţiunii, organizat de Direcţia probaţiune din cadrul Departamentului de executare în parteneriat cu Misiunea Norvegiană de Experţi pentru Promovarea Supremaţiei Legii în Moldova;
  • Septembrie 2009, asigurarea traducerii proiectului „Studiu privind evaluarea oportunității liberalizării sistemului de executare în Republica Moldova” din limba română în limba engleză;
  • 9 – 10 decembrie, 2009, membru al echipei de organizare a atelierului de lucru privind modelul de cooperare a serviciului de probaţiune, organizat în cadrul Proiectului Twinning „Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova”, IRZ – TWINNING;
  • 11 - 15 ianuarie, 2010, membru al echipei de organizare a atelierului de lucru privind procedurile presentenţiale pentru personalul serviciului de probaţiune, organizat în cadrul Proiectului Twinning „Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova”, IRZ – TWINNING;
  • 25 – 29 ianuarie, 2010, membru al echipei de organizare a atelierului de lucru privind colaborarea şi interacţiunea în domeniul sancţiunilor comunitare, organizat în cadrul Proiectului Twinning „Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova”, IRZ – TWINNING;
  • 13 – 16 aprilie, 2010, training „Formare de formatori în domeniul programelor probaţionale. Instruire în aplicarea programului Motivaţia pentru schimbare”, realizat în parteneriat cu Serviciul Naţional de Probaţiune şi Direcţia Probaţiune din cadrul Departamentul de executare, cu sprijinul financiar al Misiunii Norvegiene de Experți pentru Promovarea Supremației Legii în Moldova;
  • 7 iunie 2011, participare la seminarul de instruire cu genericul „Regulile și cele mai bune practici europene referitoare la probațiune”, organizat de Consiliul Europei;
  • 1 iulie 2011, participare la conferința națională cu genericul „Probațiunea în Republica Moldova. Constatări și perspective” organizat de Institutul de Reforme Penale;
  • 4 iulie 2011, participare la masa rotundă cu genericul „Sistemul de probațiune din Republica Moldova și cele mai bune practici europene referitoare la probațiune”, organizat de Consiliul Europei;
  • 1 – 5 august 2011- curs de instruire profesională „Tehnica interviului motivațional – Ajutînd oamenii să se schimbe” în or. Iași, România;
  • 8 – 10 noiembrie 2011 – participare la prima reuniune extinsă a Consiliului pentru cooperare în materie penală, Consiliul Europei, Strasbourg, Franța.

Limbi vorbite:

  • Româna, rusa, engleza franceza.

Hobby:

  • Lectură, sport.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".