Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
INFORMAŢII PERSONALE
- Sexul: femenin
- Data naşterii: 23.12.2002
- Naţionalitatea: Moldoveancă
Calificarea obţinută:
- 2024: Vânzător-consultant într-un magazin francez ,,Maison du Savon” SRL
- 2024: Licențiată, Universitatea de Stat din Moldova, Facultatea ,,Jurnalism și Științe ale Comunicării”
- 2023: Manager în vânzări la ,,DecorPark”
- 2022: Educătoare la tabăra de odihnă pentru copii ,,Nistru”
- 2021: Barista în compania ,,Lavazza” și ,,CoffeLike”
Limbi vorbite:
- Română – Limba maternă
- Engleză – B2 (Intermediar avansat)
- Franceză – B2 (Intermediar avansat)
- Rusă – C1 (Avansat)
- Ucraineană – C1 (Avansat)
Abilități și competențe:
- Mobilizare și încadrare rapidă în mediu de lucru – Capacitatea de a mă adapta rapid la diverse medii profesionale.
- Colaborare eficientă în colectiv – Lucrez bine în echipă, contribuind la un climat de lucru armonios și productiv.
- Abilități de comunicare – Dezvoltate pe parcursul studiilor și în cadrul diferitelor activități, cu un accent pe claritatea și eficiența mesajului.
- Dicție bine formulată – Experiență practică în îmbunătățirea dicției, având sesiuni dedicate acestui aspect.
- Cunoștințe în montaj video și audio – Abilitatea de a monta materiale audio și video, dobândită prin experiențe anterioare în acest domeniu.
Cunoștințe IT:
- Pachetul Microsoft Office – Utilizare avansată a aplicațiilor (Word, Excel, PowerPoint, etc.), cu experiență în crearea și gestionarea documentelor, foilor de calcul și prezentărilor.
- Adobe Creative Suite – Cunoștințe în utilizarea aplicațiilor Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign, Audition etc.) pentru editare grafică, design și creare de materiale vizuale.
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".