Feminin
Chișinău
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Fișier CV încărcat
Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.
INFORMAȚII PERSONALE
Adresă: Moldova, Anenii Noi, Causeni 20
Naţionalitate: MDA
Data naşterii: 22/12/1993
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
- 3 mai 2024 - prezent: AgentIPB MGHground handling, Aeroportul Internațional din Chisinau
- 2016-2024: Cometolog, Estetolog, Beauty-master (On Clinic, Style Avenue, pe cont propriu)
EDUCAȚIE ȘI FORMARE
- 2025-pina in prezent: Masterand facultate "Management" Universitatea de Stat din Moldova
- 2013-2016: Universitatea Libera Internationala din Moldova, Facultatea Biomedicina si ecologie: specialitatea estetologie
Diploma de studii superioare seria ALII nr.000156068
Nr de inregistrare 516431765168 - 2000-2012: Liceul Teoretic „Stefan cel Mare"
Diploma de bacalaureat
Limba maternă
Romana
Limbi străine cunoscute
- Engleza: B1 Citit, B1 Conversatie, B1 Exprimare scrisa
- Rusa: B2 Citit, B2 Conversatie, B2 Exprimare scrisa
Obiectiv profesional
Experiența acumulată în customer service precum și interacțiunea cu pasagerii și gestionarea situațiilor diverse în mediul aeroportuar mi-a dezvoltat abilități excelente de comunicare, negociere și organizare - competenţe pe care doresc să le aplic în desfăşurarea activității profesionale ulterioare. Îmi doresc să contribui la succesul echipei și să dezvolt competenţe solide în management şi administrare.
Aptitudini şi competenţe sociale
- Gestionarea reclamațiilor şi rezolvarea rapidă a problemelor, asigurându-se că pasagerii au o experienţă pozitivă.
- Menţinerea unui nivel înalt de satisfacție a clienților, având în vedere cerințele companiei şi reglementările internaţionale.
- Abilitatea de a comunica clar şi eficient cu clienții, de a asculta şi de a oferi soluții rapide.
- Abilități de lucru în echipă (capacitatea de a colabora eficient cu diverse departamente pentru a îmbunătăți experiența clientului).
Aptitudini și competenţe organizatorice
- Oferirea de asistență pasagerilor în timpul întregului proces de călătorie: rezervări, check-in, informații despre zboruri, bagaje.
- Promovarea serviciilor suplimentare ale companiei.
- Procesarea comenzilor, gestionarea plăților.
Aptitudini şi competenţe tehnice
- Navigare Internet, utilizare buna a programelor de comunicare (Mail, Messenger, Whatsapp, Viber), Social Media, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint
Permis de conducere
B-automat
Alte aptitudini şi competenţe
- Adaptabilitate în medii de lucru dinamic (abilitatea de a rămâne calmă și eficientă sub presiune)
- Disponibilitate pentru program part-time, inclusiv în weekenduri şi sărbători.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Language levels:
Engleza (3/5)
Rusa (3/5)
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".