Fișier CV
MC
Руководитель

Gender Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Fișier CV încărcat

Cv Preview

Acest CV este publicat ca fișier. Acum vizualizați versiunea text a acestuia, care poate fi ușor diferită de original.

Denumirea postului: RESPONSABIL ACHIZITII / BUYER
Responsabilități:

  • Prospectarea pieței, monitorizarea și actualizarea bazei de date cu principalii furnizori interni/externi: curenți sau potențiali.
  • Menținerea și dezvoltarea relației cu furnizorii existenți în vederea unei bune colaborări.
  • Stabilirea strategiilor optime de achiziție materiale și propunerea noilor furnizori/proiectelor interni/externi.
  • Negocierea contractelor și actelor adiționale încheiate cu furnizorii (oferte preț, discounturi, termene de livrare, termene de plată, etc.).
  • Identificarea necesarului de material conform rulajelor, comenzilor preluate și a bugetului disponibil.
  • Monitorizarea comenzilor necesare pentru asigurarea optimului de produse și urmărirea permanentă eficientizării costului și timpului necesar activității de achiziție.
  • Generarea rapoartelor cu referire la termenele de livrare, numărul de livrări și costurile legate de primirea comenzilor, analitica rentabilității produselor de la raft etc.
  • Analiza proiectelor noi externe, import, export.

Denumirea postului: Brand Manager, Șef Departament FOOD
Responsabilități:

  • Studierea caracteristicilor produsului promovat, analiza cerințelor consumatorilor față de produs pe baza rezultatelor cercetărilor de marketing.
  • Analiza pieței, definirea segmentelor țintă ale consumatorilor de pe piață pentru oferta unui produs.
  • Elaborarea unei strategii de promovare a produsului pe piață, marketing, expoziții, prezentări și alte acțiuni de PR.
  • Organizarea prezentărilor ale produsului potențialilor cumpărători și consumatori, consultanță privind proprietățile consumatorilor, beneficiile față de concurenți și calitățile produselor.
  • Elaborarea politicii de preț pentru produs, stabilirea condițiilor pentru vânzarea de bunuri (un sistem de reduceri și beneficii pentru grupuri individuale de clienți).
  • Prognozarea volumelor vânzărilor.
  • Efectuarea unui buget pentru produs, calcularea profitului și rentabilității, determinarea posibilității pierderilor pentru companie în primele etape de promovare a produselor și elaborarea propunerilor de minimizare a acestora.
  • Elaborarea schemelor de vânzare a produsului (de la crearea de noi divizii de vânzări la reconstrucția canalelor de distribuție existente).
  • Organizarea muncii cu furnizorul - evidența tranzacțiilor de plată, comenzile, import, analiza stocurilor, analiza datelor operaționale privind rezultatele vânzărilor.
  • Coordonarea merchandising-ului produsului.

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".